Halloween

19.10.2019

Ahoj Foxy, 

jak už nadpis napovídá byl Předvečer všech svatých, celý hrad byl přes noc nazdoben, všude krev, kostlivci, hroby no prostě Halloween. 
Ráno jsem seběhla dolů do jídelny a ve vstupní síni jsem si všimla, že tam je tabule s celoškolní hrou. Rychle jsem se nasnídala a vyšla hledat lebky, ze kterých jsme si měli brát bulvy. Byla jsem překvapena, že jsem je nacházela celkem snadně. Našla jsem jich 14 a podle toho jak jsem se bavila s ostatníma tak mi jedna chyběla. No vydala jsem si je dohledat, ale v tom slyším rozhlas, že si můžeme jít upéct dýňový koláč. Tak jsem šla tam, protože mi bylo docela jedno jestli tu jednu mám nebo ne. 
Když jsem dorazila do klubu pekařů byla tam profesroka Mia Garfield a podle postupu jsem si upekla koláč, který byl skvělý a normálně nebudeš tomu věřit Foxy povedl se mi na první pokus. 
Pak jsme si mohly uvařit dýňovou limonádu v učebně lektvarů, kde byl Jeremy, ale na to jsem si netroufla. Tak jsem si šla vybrat kostým a nebyla jsem schopná si vybrat a tak nějak jsem tam stála a přemýšlela. 
Pak jsem přišla ke stolu, kde seděla Vivien s Biancou, která měla na sobě krásný kostým pavoučka. A podala jsem lístek, že si beru kostým dýně. Nic lepšího mě nenapadlo a pak Bibi povídá, že si mám dát na sebe pozor ať mě nikdo nesní. Usmála jsem se na ni a říkala, ať se nebojí že i jako dýně si umím poradit. 
Šla jsem naposledy proběhnout hrad jestli tu poslední bulvu, ale bohužel se mi nepodařilo a tak jsem se rozhodla, že to odevzdám. Pak jsem se na koleji převlékla do kostýmu a šla na party, kde vše bylo úžasně vyzdobeno a to jídlo parádně nazváno. 
Na druhý den ráno mi přišel balík s odměnou za soutěž. Dostala jsem mikinu s potiskem lebek, lebkový hrnek, termolahev s motivem dýně, kroužek na klíče s dýňovou klíčenkou a hodinky s motivem dýní a kostičkama místo ručiček. 
Jsou to krásné dárky a i když jsem skončila na druhém místě jak jsem zjistila podle tabule ve vstupní síni. Potěšilo mě to a byla jsem ráda, že jsem si to prošla. Byl to skvělý den a budu ráda za další. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky