Zařazování

22.04.2019

Ahoj Foxy, 

ráno mě vzbudila Lea snídaní do postele, bude se mi po ní stýskat. Po snídani  jsem se osprchovala, dala WhiteStar do klece, zaklapla kufr a uklidila pokoj. Sešla jsem dolů, zapálila krb a přemístila jsem se do Kotle, kde mě čekala Lea. Hodila jsem kufr do truhly a šla pomalu se ségrou na nádraží, kde jsme se rozloučily a slíbila jsem jí, že jí brzy napíšu a vyrazila k přepážce. Nadechla jsem  se a prošla přepážkou a najednou se přede mnou objevil Bradavický expres, který je ještě hezčí než mi ho Lea popsala. Našla jsem si kupé, rychle jsem se převlékla do uniformy a už jsem čekala na odjezd. Po chvíli jsem cítila jak se vlak rozjel a já se zadívala ven a byla natěšená co mě čeká. Asi v půlce cesty mě vyrušil průvodčí s novinama tak jsem si jedny koupila a začetla jsem se. Někdy za půlkou novin mě vyrušil rozhlas, že už budeme v Prasinkách a máme vystupovat a že na nás na konci vlaku čeká pirátka v červeným klobouku. Když jsem našla pirátku tak tam už bylo pár ostatních lidi. Ještě chvíli jsme čekaly na opozdilce a pak nám pirátka řekla, že půjdeme k lodičkám a poplujeme na hrad. Po pár chvílích jsme se rozešly k molu a tak jsme se rozdělily na půl, nasedly do loděk a rozjely vstříc novému dobrodružství. Někdy v půlce jezera připlula obří úžasná oliheň. Byla červená, obří a zamávala mi chapadlem. Snad ji ještě uvidím, protože je fakt skvělá. Po chvíli nás opustila a mi se žuchnutím přistály u mola. Vyskočila jsem na břeh, seřadily jsme se do dvojic a pirátka nás odvedla do hradu, kde na nás čekala Vivien. Přivítala nás a pak odvedla do Velké síně na slavnostní zařazování. Foxy musím uznat, že síň je skvělá a má nádherný strop. Na zařazení do koleje mě zavolaly asi jako šestou. Odhodlaně jsem se rozešla ke stoličce a nějaký chlap mi dal na hlavu Moudrý klobouk. Ten se rozezněl v mých uších. 

,,Další Grey! Jako by vás tady už nebylo hodně....Tebe dám úplně jinam. Ať je to tedy NEBELVÍR!!!!! "

Byla jsem velmi šťastná, že jsem se dostala do téhle koleje, protože jsem si to moc přála. Když mi ten chlápek sundal klobouk rychle jsem se rozešla a sedla celá šťastná a teď už úplně v klidu sledovala zařazování. Když jsme byly zařazení promluvil ještě ředitel a pak už byla hostina. Moc jsme si na ní pochutnala a po nějaké chvíli jsme šli na kolej. Teda Foxy těch schodů na kolej je hodně a to nepočítám kolik jich ještě máme na koleji. Kolej je úplně velká a nádherná. Chvíli jsme čekali a pak přišel kolejní ředitel a jeho zástupce, ještě nám daly nějaké rady a pak nás ubytoval kolejní. A nám s holkama připadl pokoj v pátém patře. Ale je velký a skvělý a má spoustu prostoru. I když jsme tam  tři tak si vůbec nezavazíme. Je to skvělý. Po ubytování jsem si šla do společenské místnosti vyzvednout kufr a sovu. Po příchodu na pokoj jsem vytáhla bidýlko a White Star vytáhla z klece a dala na něj. Pak jsem se převlékla a skočila do postele. 

Další den ráno jsem šla na snídani a hned po návratu na pokoj jsem si vybalila věci a pak jsem šla s Will na prohlídku hradu. Byla skvělá ale jestli si ty všechny cesty zapamatuju budu dobrá. Už jsem si stačila udělat na koleji jednu velmi dobrou kamarádku a tou je Susie. Jsme spolu na pokoji a je skvělá. Po prohlídce jsem napsala Ley a šla do knihovny to tam prohlídnout. 
Než jsem se stihla nadát byla večeře a já za celý den byla tak utahaná, že jsem skočila do postele a celkem hned jsem usla. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky