Výuka začala 

18.10.2019

Ahoj Foxy, 

páni než jsem se nadála a otočila uběhl první měsíc ve škole. 
Co bych ti o něm mohla napsat? 
No tak rozvrh je docela úplně v pohodě a učitelé vypadají celkem fajn. Máme nějaký nový a nějaký co znám. 
Na lektvary máme Jessicu Soo a měli jsme první hodinu, ale byla jsem překvapena, že se mi první lektvar nepovedl ani na potřetí. Vloni mi šli všechny, ale letos nechápu co se se mnou děje. Ale jsem docela potěšena, že se to nepovedlo ani Arthurovi. I když mě to docela mrzí, ale snad si najdu k tomu cestu zpět. 

Na přeměny máme taky nového učitele, který se jmenuje Zachary Taylor, je super a naučila jsem se skvělé kouzlo na přebarvení vlasů na červeno. Moc se mi to líbí a asi tak budu chodit. 

Na Kouzelné formule máme Jeremyho Hatfielda je to super, ale musím se naučit držet pusu na zámek nebo to zase řekne sestře a tu nechci teď štvát.

Na Dějiny a Astronomii máme stejně jako vloni Archibalda Leicestera. Na Astronomii chodíme do nově opravené učebny, která je nádherná a na Dějiny chodíme do učebny k jeho kabinetu, protože na učebnu nás chodí málo. Jinak jsem dostala čokoládovou žabku a mám představit tu osobu co byla na kartě. To je super nápad a jsem za to ráda, aspoň se toho naučím víc. 

Na Bylinky máme novou paní profesorku Catharine Owlett, je sice starší, ale za těch pár hodin jsem si ji docela oblíbila a je celkem sympatická. Musím ti Foxy říct, že i přes to všechno zatím chápu vše o čem jsme si povídaly a učily. 

Na Obranu proti černé magii máme Vivien LaMalet. Je úžasná a skvělá a hlavně je to že se známe. Zatím mě letos obrana baví a na poslední hodině jsme se učili kouzlo na zmrazení rarachů a hned jsme si ho vyzkoušely na rarachu. Zamotal se mi do vlasů a pak mi vyhodil sešit do vzduchu a dopadl na konec učebny. Bylo to skvělý a úžasný. 


No Foxy a zapsala jsem se do tří kroužků a jsem z nich absolutně nadšená. Zapsala jsem se do Volnočasové kroužku, který vedou Jeremy a Mia. Hrály jsme Člověče, zasměj se. Bylo to boží a místo figurek jsme stály mi a já hrála se Susie.

 No a s blížícím se Halloweenem jsme si ve volnočasovém kroužku vydlabávaly dýně a mohly jsme si tam vyřezat co jsme chtěli. No samozřejmě jsem si tam vyřezala siluetu lišky v kouzelnickém klobouku. 

V keramice, kterou vede Vivien jsme si vyráběly dózu na cukrovinky. Musím říct, že to byl můj první výrobek povedl se mi. Po vypálení v peci jsme si ho mohly namalovat jak jsme chtěly. Nabarvila jsem si ho na červeno a poprášila červenými třpytkami a nakreslila jsem si tam lišku co drží v tlamičce bonbón. 

Ještě jsem se zapsala do klubu pečení, který vede Mia. Ještě jsme zatím neměly setkání, ale moc se těším až bude a pak to ukážu a upeču jí něco dobrého až budu u ní. 


Foxy, jinak jsem dostala dopis od mamky, která si opravdu užívá volné chvíle s taťkou. A pak psala Lea, ještě neví co se jí narodí a je ráda, že se mi ve škole líbí. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky