Nákup školních potřeb

19.04.2019

Ahoj Foxy,

pár dní potom co mi přišel dopis, jsem trávila odpoledne v Kotli, protože Lea byla v práci a já nechtěla být doma sama. V Kotli jsem se seznámila s Aliss a Lisou. Pak jsem se seznámila s Martinem, kterého jsem viděla jednou odcházet od ségry. Taky jsem se seznámila s Ronnyem, který je tak trochu zvláštní. Všimla jsem si že jsou na stolech balíky a tak jsem se do nich nakoukla a vzala si z tama pár věcí. 
Asi týden před koncem léta mě Lea pustila na Příčnou ulici a já se celá natěšená vběhla do banky, kde byla řada. Čekala jsem chvíli a už jsem stála před skřetem, dala jsem mu klíč od trezoru a vybrala jsem vše. Během chvíle už jsem měla v kapsy peníze a šla jsem si vybrat hůlku. Chvíli jsem čekala s ostatními a pak už jsme vešli k Ollivanderovi, kde nás přivítala mladá slečna. Ta nám vysvětlila vše kolem hůlek a pak po jednom jsme přicházely k pultu. Asi po půl hodině přišla řada i na mě a já třesoucími prsty vzala hůlku do ruky. Lehce jsem s ní mávla a mým tělem projel zvláštní pocit a z hůlky vylétly třpytky. Slečna se usmála a má hůlka je tedy z habrového dřeva, 15 palců dlouhá a v jádru má vlas z jednorožce. Je skvělá a snad nás naučí i brzy kouzla, protože se nemůžu dočkat až ji vyzkouším. Pak jsem se vydala koupit kufr a vybrala jsem si absolutně skvělý červený. Pak jsem si koupila sadu oblečení u madam Malkinové a uložila jsem si to do kufru. Pak jsem si koupila šaty v úžasné červené barvě. Po cestě jsem si koupila sadu přísad na lektvary a sadu na lektvary. Druhý den jsem si dokoupila červené střevíčky k šatům, knihy, sovu a sešity a věci na psaní. Byla jsem z toho nadšená a moc se do školy těším. A dneska přišla na návštěvu Nat s Adamem a bylo to celkem fajn. Skvěle jsem si s nimi popovídala. Za pár hodin odjíždím do školy a tak si kontroluju jestli mám vše. A jak říkala Lea do brašny jsem si nachystala uniformu, už mi jen zbývá dát White Star do klece a pak už jen vyrazit do Kotle. Ale ještě zkusím na pár chvil usnout ať jsem na zařazování a další etapu života nachystaná. Tuším, že tě brzy otevřu. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky