Farma na konci duhy a grilovačka

16.07.2020

Ahoj Foxy, 
od pondělí jsem začala pracovat na farmě, kde jsme ve skupině s Eliz, Gab a Mayou. Naše skupinka se staráme o koně a krávy. Všechny jsme si tak nějak sedli a i když holky jsou před druhákem tak jsou skvělé. Celou dobu mě něco nutí se usmívat, že by to byly myšlenky na včerejší večer? 
No dny na farmě ubíhají celkem rychle, večery trávím s Leou a Sophii, který mi pomáhají se zabydlovat a občas u mě přespí. Ráno se nasnídáme a Lea se Sophii jdou do práce a já na brigádu. Jenže práce na farmě je trochu jednotvárná a tak si při práci pískám a myšlenky se mi stále stáčí k Lykaonovi, na kterého se mi prostě nedaří nemyslet. Občas mě od toho vyruší holky, že chtějí s něčím pomoci a já jsem docela ráda, že se můžu zabývat i něčím jiným. Brigáda ubíhá v pohodě a ségra mi jednoho večera připomněla, že je zítra grilovačka u Lilly na kterou jsem s těšila už na škole. Celý ten den na farmě ubíhal rychle a já se pak přemístila krbem k Ley, dala jsem si rychlou sprchu, oblíkla se a vyrazila přes cestu k Lilly. Před brankou jsem se potkala s Nathanem. Chvíli jsme se dohadovali jestli je otevřeno a nebo radši zazvonit a tak já zazvonila a Nathan otevřel. Když jsem vešly dovnitř tak v altánku byla Lilly, Lea se Sophii, Rachel a k mému překvapení i Lykaon. Když si mě všimnul přišel ke mě a chvili jsme se bavili než nás vyrušila Lea. Tak jsem je v rychlosti představila a zasedla ke stolu, abych si něco dala. Bylo tam jen maso a tak mi Lykaon ugriloval hermelín a když mi ho podával tak jsem mu jemně přejela prsty po těch jeho. Po chvíli přišli ještě Cass a Faye a bylo to docela fajn a povídali jsme si o všem možném. Po nějaké době jsem si všimla, že je Lykaon pryč a tak jsem se rozhodla že ho vyhledám a aspoň chvíli si popovídáme. Zjistila jsem, že je v bazénu a tak jsem skočila za ním, chvíli jsme jen tak blbnuli. Najednou cítím jak ke mě připlaval blíž a chytil mě za boky, otočila jsem se k němu tváří  a pohlédla jsem do jeho očí. Najednou se ke mě přiblížil, pohladil mě po tváři a začal mě něžně líbat. Nevím co to do mě vjelo, ale začala jsem mu polibek opakovat o něco vášnivěji. Byla jsem jako v sedmém nebi a celý svět se zastavil a byly jsme v tu chvíli jen mi dva. Po nějaké době jsme vylezli a šli za ostatními a povídali si. Pak Lilly pronesla něco o Lykaonově stíhačce a to mě zarazilo. 
Jenže co jsem čekala?, vždyť je starší a nádherný a je jasný, že někoho měl. Tak proč mě to tak zasáhlo? 
Odtáhla jsem se od něj a jen koukala do stolu a zkoušela jsem zapojit do hovoru. Po chvíli mi došlo pití a tak jsem byla pro něj a šla jsem se trochu popřemýšlet k bazénu. Asi do 5 minut stál vedle mě Lykaon a snažil se mi to objasnit. I když mu věřím i tak jsem z toho byla rozhozená. Pak jsme se přesunuli ke mě a tam jsme si ještě povídali. Někdy po svítání jsme se šli natáhnout a já aspoň na chvíli usnula. I když hodina není nic moc, ale co se dá dělat. Ráno mě Lykaon vzbudil a než jsem se stihla probrat už jsem měla nachystanou snídani. Pak jsme se přesunuli do Kotle a domluvili se že se večer uvidíme. Práce na farmě mě ten den moc nešla od ruky, ale nějak jsem ji zvládla i když jsem nebyla skoro vyspaná. Večer jsem šla na Příčnou a ještě jsem měla chuť na nějaký exotický ovoce. Vybírám si ovoce u stánku a najednou cítím jak mě obejmul a domluvili se co si dáme. Pak jsme šli i s jeho pejsky ke mě, kde jsme si udělali na večeři banán v čokoládě s mandlemi. Chudák můj Godrik už je bez ruky, ale za tu dobrou čokoládu to stálo. Sedla jsem si na pult v kuchyni a pobaveně sledovala Lykaona jak mu to jde od ruky a byla jsem připravena napsat jeho sestře, kdyby se něco stalo. Ale naštěstí se nic nestalo a po chvíli jsme si už na tom pochutnávali. Pak jsme si sedli na gauč a povídali jsme si a hráli s jeho pejsky. Povídali jsme si o svých životech a nutno dodat, že to měl v dětství strašně těžký a i když jsem nechtěla tak se mi z očí draly slzy. A někdy nad ránem jsme se odebraly do postele a já mu usnula na hrudníku.
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky