Farma na konci duhy

20.10.2019

Ahoj Foxy, 

po příletu z Paříže, jsem na střídačku bydlela u Ley a doma. Jelikož je v poslední době s ní vyjít, je náladová a příšerná i když jsem si asi za to trochu mohla trochu taky. Ale jsem moc ráda, že jsme si to vyříkaly a jsme zase tak skvělé sestry jako před tím. Jednoho dne, když jsem byla v Kotli objevila se tam tabule, že kdo chce si přivydělat tak se může přihlásit na farmu na konci duhy. 
Ani chvilku jsem neváhala a hned jsem se přihlásila. Asi další den mi přišla odpověď že se mnou v pátek podepíšou smlouvu a v pondělí začnu. Byla jsem nadšená. V pátek při podpisu smlouvy to bylo super a hned další den mi přišla sova s klíčky a kamínkem. 
V pondělí celá natěšená jsem ráno se tam přemístila krbem, kde čekal Finn a podle toho co říkal a jak vypadal byl to asi spolužák ségry. 

No pak přišel o něco starší chlap a celý mi to tam ukázal a provedl a ahned mi řekl o co se budu od zítra starat, kde jsou uložena všechna krmení a vybavení. A kam se dávají produkty, které se na farmě vyrobí. 
Byla jsem na této brigádě až do odjezdu do školy a starala jsem se Foxy o slepice, králíky, prasata, krávy, koně a ovce. 
Musím říct, že každé zvíře má něco do sebe a je něčím unikátní a byla jsem ráda, že mě první týden pomohla Rose, která mi vše ukázala. Pak jsem už pracovala sama a moc jsem si to užívala. 
I když jsem chodila domů ze začátku unavená moc se mi tam líbilo. A kdyby se mi stejná příležitost naskytla i další rok velmi ráda tam půjdu. 
Bylo to skvělý, protože jsem celý den na vzduchu a můžu si přemýšlet o čem chci, ale co je velmi důležité. Vydělala jsem si pár galeonů, které si schovám do své úžasné pokladničky jak jinak než s liškou. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky