Halloween

14.07.2019

Ahoj Foxy, 

se začátkem výuky nás prváků začalo chodit na hodiny čím dál míň. Ale po pravdě mi to zas až tak nevadilo. Výuka byla a jejich problém, že na ni nechodí. Učitelé jsou většinou v pohodě a nejsou na nás ani tak zlý. Hodiny mě baví a jsou skvělé a vždy s něco nového naučím. No a hlavně což je rozdíl od Ley, které nešly a nebo se jim vyhýbala? No Foxy to už je jedno, ale mě baví a jdou mi a je to super. 

Než jsem se nadála byl tady předvečer všech svatých. Celý hrad byl úžasně vyzdoben a chápu Leu, že si to užívala. Byla celoškolní hra na kterou jsem se vydala společně se Susie. Hledaly jsme obálky ve kterých byla hádanka a když jsme ji uhádly tak jsme tam našly další hádanku. Postupně jsme proběhly celý hrad a našly jsme všechny hádanky. Poslední nás dovedla k učebně dějin a před ní na tabuli byla poslední hádanka, když jsme ji uhádly tak jsme mohly vstoupit do učebny a tam byla truhla ve které byla odměna. 
Když jsem získala odměnu nesla jsem si ji v truhličce do pokoje a pak jsem zase seběhla dolů vyrobit si kostým a musím říct, že se mi povedl. No a víš co Foxy? No jasně, že jsem si vyrobila kostým ducha lišky. 
Vyrazila jsem na pokoj se převléct a pak na párty do velké síně. Všechno to jídlo a  pití měli fajn názvy na Halloween. Jelikož jsem byla po celém dni a běháni po hradě unavená tak jsem si šla brzy lehnout, ale celý den jsem si moc užila. 
Na druhý den jsem psala Ley jestli by mi koupila jeden dárek a taky jak se mi vede. Když jsem ji psala tak jsem ji zrovna napsala, že na Vánoce k ní nedorazím. Nepřijde mi to správné, když má s Willem svůj život a jistě chtějí být spolu o samotě. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky