Hoří ! ! !

12.12.2020

Ahoj Foxy, 
po návratu na hrad jsem se snažila co nejvíce soustředit na zkoušky. Jenže co si budeme vykládat, moc to nešlo. Ale musela jsem zatnout zuby i když počasí za okny bylo většinou hnusné, pořád prší sem tam se objeví krupobití a tak. 
Byl Valentýn a dostala jsem tři Valentýnky z toho dvě byly kamarádské a jedna byla od Lykaona. Nemusím ti nic říkat Foxy, že ta mě potěšila asi nejvíc. 
Nějak mi ty týdny po Valentýnu ubíhali a nevím co to bylo za den, ale z ničeho nic se ozvala velká rána a po chvíli se rozezněl rozhlas, že hoří učebna a prefekti mají přijít pomoci hasit profesorům. No Foxy když jsem tam přiběhla  byli tam jen profesoři Taylor a Sawyer, po chvíli přiběhla Kate. Na nic jsem nečekala a chopila jsem se hůlky a vběhla do kouře a začala hasit. Kouř byl hnusný, štiplavý a nutil mě ke kašli. Do očí se mi hnaly slzy a i přes to všechno jsem tam zůstávala a snažila se přemoci ten živel. Všude byla voda a dvakrát mi podjely nohy a já se jednou tak praštila do hlavy až se mi na chvíle zatmělo před očima. Po nějaké chvíli se nám to podařilo uhasit a profesor Taylor že musíme na ošetřovnu. Těsně před ošetřovnou se mi lehce podlomily kolena a šla jsem k zemi. Profesor Taylor mě chytil a pomohl mi vstát a na ošetřovnu. Tam jsem dopadla na lavičku a jen sýpavě dýchala. Po chvíli přišla Alice a začala nás ošetřovat. Mě se najednou zamotala hlava a měla jsem pocit, že budu zvracet. Pak najednou vidím jak přede mnou klečí Say a podává mi lektvar, který musím vypít. Pak se mi udělalo dobře a snažila jsem se normálně dýchat. Po nějaké chvíli jsme mohly ošetřovnu opustit a Al mě doprovodila až nahoru před kolej. 
Další den jsem celý strávila v posteli a to mi docela hodně pomohlo a cítila jsem se mnohem líp a tak jsem šla už na večeři. 
U dalších zápisků se na tebe těším Foxy 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky