Zpátky do školy  

17.10.2019

Ahoj Foxy, 

po dlouhých prázdninách přišel dopis a já poslední den prázdnin byla s Leou a Susie v Prasinkách se podívat. A když jsme se vrátily tak jsme se Susie rozloučily a s Leou vyrazily na zmrzlinu a dokoupit zbytek věcí. Víš co Foxy to těhotenství už na ní jde trochu vidět, ale bude to tím, že je tak štíhlá. Večer jsme se doma ještě podívali všichni tři na televizi. 
Druhý den jsem se vzbudila ráno docela brzy, dobalila jsem si kufry, rozloučila jsem se s Leou a Willem a vyrazila do Kotle. 
V Kotli jsem odevzdala kufry a WhiteStar a pomalu vyrazila na nádraží. Když jsem dorazila na nádraží byla přepážka na průchod na nádraží otevřena a tak jsem si našla jedno kupé a uvelebila jsem se tam. Než jsem se nadála byl už čas na odjezd a vlak se pomalu rozjel. Asi v půlce přišel průvodčí a koupila jsem si noviny a začetla jsem se do nich. Pak jsem zaslechla rozhlas, že se máme převléct do uniforem. Než jsem se nadála vystupovaly jsme v Prasinkách, pak jsem se přesunula do kočáru. Když jsme vyjeli na cestu k hradu začalo strašně foukat a já byla velmi ráda, že jsem schovaná v kočáru. Cesta netrvala tak dlouho a vystupovali jsme na školních pozemcích. Zabalila jsem se do pláště a rychle přeběhla do hradu a šla na hostinu. Ve Vstupní síni byla Viv a čekala na prváky, tak jsme se pozdravili a já se šla posadit do Velké síně. Letos zařazování bylo celkem rychlé a šlo se večeřet, jídlo bylo skvělé. Po večeři jsem šla na kolej a čekali jsme na kolejního. K mému překvapení máme nového kolejního ředitele a tím se stal Jeremy a jeho zástupkyní je Mia Garfield. 
Ubytovala jsem se ve svém pokoji a rozložila si své věci. Hupsla do postele a usnula celá spokojená s celým dnem. 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky