Oslava narozenin a dopis

18.04.2019

Ahoj Foxy, 

dostala jsem tě od své sestry Ley a jsem z něj absolutně nadšená. Ségra se vrátila ze školy a už bydlí sama. Teda né sama ale s Willem v  domě v Godrikově dole a ten barák je absolutně skvělý a hlavně velký. Hned na začátku prázdnin jsme jí s mamkou pomohly nastěhovat. A byla jsem ráda, že mi dovolila o prázdninách když budu chtít tam přespávat. 

Když byla Lea přestěhovaná byla moje oslava narozenin, která se uskutečnila u nás doma a byly tam úplně všichni. Moc jsem si to užila a bylo to skvělé a všude byly lišky i tento krásný dort jsem dostala. Dostala jsem spoustu oblečení a hlavně tento skvělý deník. Taťka griloval, mamka udělala svou skvělou zeleninu, Lea s Willem donesly cupcakes, které tak hezky nazdobily. 

Pak mi popřály a normálně jsme si povídali a já s Leou a Willem chvíli blbli v bazénu a když se nachýlil večer vylezli jsme a sedli k ostatním k ohni a byl to absolutně skvělý večer a všichni přespali u nás. Ráno po snídani odešly babičky a dědové a mi jsme si povídaly a pak jsme jeli na oběd. Po obědě v Savoy Grill Lea a Will odešly domů a mi taky se odebraly domů. 
Když jsem přišla do svého pokoje ležel na posteli dopis, který byl adresován jen mě. Rozbušilo se mi srdce a rozechvělými prsty jsem ho vzala do ruky a roztrhla pečeť a vytáhla dopis. Byla jsem přijata na školu čar a kouzel v Bradavicích. Vyběhla jsem z pokoje a utíkala za mamkou, kde jsem jí to ukázala. Byla moc šťastná a i slzička ji ukápla.Táta sice zas takovou radost neměl, ale bylo vidět že je pyšný. A vše mi povídaly i jak tam studovala Lea a co se tam děje a dělá. A začala jsem se do školy neskutečně těšit. Ještě před tím mě čeká nákup všech věcí do školy, ale o tom později. 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky