Konec prázdnin

17.05.2020

Ahoj Foxy,
když jsem se vrátila z Moskvy, tak jsem se ten poslední měsíc tak nějak asi ani nezastavila. 
Napřed mi přišla sova od kolejních, že se uskuteční náš kolejní den ve Visánku u jezera. Bylo to úplně skvělý a já dostala maketu školního poháru, protože jsem získala pro kolej nejvíc bodů. Pak jsem dostala kolejní dárek a jako společenskou hru jsem si vybrala šipky. Bylo to skvělý a chtěla jsem hrát kuželky, ale kromě Scottyho se mnou nechtěl hrát. Teda asi Nathan by hrál, ale chtěl jet po zábradlí a nějak mu upadlo tělo a narazil si žebra a tak měl nakázaný klid. Pak jsme se přesunuli k ohništi a opíkali jsme si a byla jsem nadšená, že tam byl i hermelín a já mám co jíst. Když už jsme se jen bavili a oheň pohasínal tak přiběhla Ellis i s Luis a ta byla asi opilá nebo co, protože to co vyváděla to bylo divný. Napřed si hrála na žížalu, pak na koně nebo jednorožce to nevím a pak chtěla být fénix a tak si stoupla do rozpáleného ohniště a začaly jí hořet boty. Tak vyskočila z ohniště, skopla boty z nohou a pak ji Mia seřvala. Foxy to bylo poprvé co jsem měla z naší kolejní strach. Luis zmizela a Ellis běžela za ní a mi to rozpustili. 
Někdy čtrnáct dní před odjezdem se do Kotle začali sjíždět prváci a bylo to skvělý, trochu jsem si z nich utahovala, občas jsem pošťuchovala Nathana a prostě jsme si užívali konce prázdnin. Nakoupila jsem si sadu přísad na lektvary, pár čokoládových žabek a pár sešitů. Nic víc nepotřebuju protože vše mám z předešlých ročníků. Asi dva dny před odjezdem jsem zaskočila ještě domů, teda hlavně proto aby mi mamka podepsala povolení do Prasinek. Rozloučit se a prostě se ještě tak potěšit než odjedu do škloly. Byl to skvělý večer a bylo to fajn a to i dokonce že tam byla Lea se Sophii, Will byl zase v práci, trochu jí lituju, že je pořád sama s malou, ale vidím jak to skvěle zvládá a za to ji obdivuju. 
Asi tak nějak pár dní před koncem prázdnin se v Kotli objevil letáček, že v Londýně se koná taneční večer na ukončení prázdnin. Moc se mi tam nechtělo, ale jdou tam skoro všichni a tak jsem tam vyrazila taky. Oblíkla jsem si šaty a balerínky a vyrazila jsem. Byl to nezvyk mít na sobě něco bez lišky, ale víš co Foxy, nakonec se mi to líbilo. Sedla jsem si ke stolu, kde seděl Matt, Ben, Addy, Ella, Ryan, Jay. Chvíli jsme se bavili a pak přišla Kate a prý máme jít tancovat, já chtěla hned a tak jsem přemluvila Matta a ten šel se mnou. Celý zbytek večera jsme byly na parketu a trochu jsme si povídaly a tak. Když jsme přišli k našemu stolu, tak jsme zjistili, že tam nikdo není a tak jsme šli zase tancovat. Ke konci hrály i ploužáky a co bys nechtěl Foxy, tak jsem dala Mattovi ruce na boky a co jako to se u ploužáků dělá. Pak jsme se vsadili, že poslední písnička bude Mamma Mia, Matt tvrdil že bude a já že nebude. Vsadili jsme se o pusu. Po chvíli zahlásili, že bude poslední písnička a tak jsme se po sobě podívali a víš co? Já vyhrála a byla jsem sama ze sebou spokojená. Po skončení večeru jsme šli s Mattem okolo toho rybníčku co je v Londýně a na chvíli jsme si tam lehly na trávu a pozorovaly jsme hvězdy. A chvili jsme se s Mattem bavili a pak říká, že by si rád vybral tu výhru. Tak jsem se k němu natáhla a dala jsem mu rychlou pusu na rty a jelikož byla skoro půlnoc tak jsme se zvedli a šli jsme do Kotle. A teď ani nevím Foxy, kdo koho chytil za ruku, ale za ruku jsme došli do Kotle. Nahoře na schodech jsme si dali ještě jednu pusu, popřáli dobrou noc a rozloučili se. 

Čau Pheo

*ke stránce je připevněn další list papíru*
PS: Asi měsíc po příjezdu na hrad jsem se konečně s Mattem o samotě mohly pobavit.  Bylo to dlouhé a docela jsme se dohodly. A víš co Foxy? Dohodly jsme se, že spolu chodit nebudeme, ale budeme kamarádi a uvidíme jak to bude dál. 

Ale víš co? Když jsem mu dávala tu pusu nic jsem necítila. Není to divný? I když je to kamarád a kluk neměla bych něco cítit i když to byla první pusa? Jsem divná? Co se se mnou děje? Jak tohle dopadne? No uvidíme, ale ty budeš jeden z prvních co to bude vědět.

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky