Kouzelné Vánoce

08.11.2020

Ahoj Foxy, 
poprvé za pět let odjíždím z hradu na Vánoce domů, teda do Paříže. Ráno jsem rychle dobalila dárky a sbalila si věci do batohu. Těsně před polední pauzou jsem sešla dolů a náhazela dárky do připravených truhel. Pak přišel profesor, že teda budeme odcházet. K mému překvapení jsme nešli k přenášedlu, ale šli jsme ze sborovny krbem. Tak jsem se přemístila do Kotle. kde jsem se rozloučila ze spolužáky a vyrazila jsem k našim, kde jsme se rychle přivítali a už jsme sedali do auta a jeli na letiště, abychom stihli letadlo. Letištní kontrola proběhla celkem rychle a už jsme seděli v letadle. Let uběhl rychle a už jsme jeli k nám domů, kde už byla Lea, Will a Sophii. Přivítali jsme se a vyrazili jsme všichni tou nádherně osvětlenou Paříží k LeRoux, abychom společně oslavili Štědrý den. Mamky s Leou dochystávali večeři, tátové se bavili v obýváku a mi hlídali Sophii a u toho se snažili nachystat a nazdobit tabuli. Celkem se to zvládlo a už jsme  večeřeli. Byla to pěti chodová večeře a já byla přecpaná k prasknutí. Po večeři se předali dárky a pak si LeRouxovi dělali tradiční Vánoční fotku ve stejných svetrech, která jsem dostala i já a tak jsem i na fotce. Pak jsme si chvíli povídali pak jsme šli do kostela na půlnoční mši. Po mši jsme se ještě podívali po trzích a dali jsme si svařené víno a bylo to moc fajn. Rozloučila jsem se s mými rodiči a šla ruku v ruce s Lykaonem k nim. Popřáli jsme jim dobrou noc a šli k němu do pokoje, kde hořel krb. Lykaon nalil víno a posadili jsme se na kožešinu před krbem a povídali si. Za chvíli se to trochu zvrtlo a za plápolání ohně v krbu, noční oblohy a kouzla Vánoc se ze mě stala žena.... Celá šťastná, unavená, přejedená a ovíněná usla v jeho náruči. Další den jsme všichni šli k nám a pak na procházku po Paříži a skvěle jsme si to užívali. Asi den před Silvestrem jsme Leu, Sophii a Willa vytáhly do Disneylandu, který je i v takovou dobu nádherný a  užili jsme si ro a Sophii vypadala nadšeně. Nadešel Silvestr a ráno jsme vyrazili i s Paulem na kluziště, kde si narazil nějakou holku a fakt si její jméno pamatovat nechci. Někdy ti vysvětlím proč. Lykaonovi rodiče šli k mým rodičům, protože na tom našem konci je to klidnější i když ohňostroj tam vidět je. Mi měli byt pro sebe jen mi čtyři a tak jsme chvíli tancovali, chvíli povídali, hrála se flaška a dost se popíjelo. Než jsme  se nadáli byla tu půlnoc a tak jsme vyšli na střechu, otevřeli šampus a připili si na Nový rok. Po ohňostroji jsme trochu uklidili obývák a šli jsme do pokoje. Jelikož jsme vůbec nebyly unavení a zbývalo pár hodin do mého odjezdu nechtěli jsme promeškat ani minutu. Povídali jsme si až do svítání. Pak jsme se nasnídali a vyrazili na letiště, kde jsem měla sraz s rodiči. Rozloučila jsem se s Lykaonem, ale co si budeme vůbec se mi od něj. Po příletu do Londýna, mě rodiče hodili přímo do Kotle, kde jsme se rozloučili. V Kotli jsem čekala jen chvíli než přišla Say a přesunuli jsme se krbem zpět na hrad. Pomalu jsem se dobelhala na kolej a ještě rozbalila dárky co mě čekaly u postele a musím říct že všechny jsou úžasný. Úplně mrtvá jsem padla na postel a usla.
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky