Los Angeles

20.10.2019

Ahoj Foxy,

po svatbě Ley a Willa jsem šla teda domů. Mamka s taťkou byly doma a čekali na mě s večeří. Po večeři jsme si šli sednout na terasu a já si sedla mezi mamku a taťku a povídali jsme si o škole, svatbě a všem možném. Asi kolem desáté jsme šli spát a musím říct, že to byl zvláštní pocit spát doma v posteli. Ráno mě mamka probudila asi kolem osmé a já se šla nasnídat. Mamka mi nachystala toust s máslem a marmeládou a čaj, po snídani jsem si dobalila jen pár drobností, protože mamka říkala, že si nemám toho moc brát. Něco před desátou jsme se vydali na letiště. Sice mě trochu mrzelo, že s námi neletí Lea s Willem, ale zase si to užiju jen s rodiči. No let trval asi 11 a půl hodiny. A ptáš, se Foxy kam jsme letěli? No letěli jsme do Los Angeles, které je v Californii v Americe. 

Po příletu jsme se ubytovali v hotelu a šli jsme si na jídlo a do postele. Hotel je úžasný a krásný s veškerým vybavením na které si můžeš vzpomenout. Během těch 14 dnů jsme navštívili spoustu míst, divadelních představení, Zoo, parky a hlavně obchody s oblečením. Zkusím si vzpomenout co jsme všechno navštívili a na konec ti přidám nějaký fotky. 

No navštívili jsme Disneyland, kde to bylo nádherné a je mnohem lepší a krásnější než to v Paříži. Projeli jsme se na pár horských drahách, prošli pár atrakcí a jídlo je tam docela dobrý, ale nejvíce mi chutná ledová tříšť. A večer jsme navštívili Walt Disney Concert Hall a byl to úžasný zážitek.

Také jsme navštívíli Universal Studio Hollywood kde jsme si prošli místa kde se natáčeli různé seriály a moc to tady bylo krásný a moc jsme si to užili.

Navštívili jsme nápis Hollywood, který je vidět skoro z každého místa ve městě, pak jsme byli na pláži Santa Monica State Beach a k večeru jsme navštívili muzeum voskových figurín Madame Tussauds, kde jsme se mohly vyfotit u které figuríny chceme. 

Jeden den jsme navštívili Natural History Museum of LA, LA Country Museum of Art a Aquarium of the Pacific. Úžasně jsem si ten den užila a bylo to úplně skvělý.

Navštívili jsme dopoledne ZOO, která byla úžasná a jsem z ní absolutně nadšená. odpoledne jsme navštívili Griffithův park a den jsme zakončili v Griffitově observatoři, odkud by absolutně nádherný a jedinečný výhled na město. 

Také jsme navštívily Hollywoodský chodník slávy, kde jsou na chodníku hvězdy se jmény celebrit. Je to úžasný a skvělý zážitek. Také jsme se byly podívat na Rodeo drive a Hollywood Boulevard. Bylo to úžasné a něco jsme nakoupily. 

Celých 14 dní jsem si neskutečně užila a byl to skvělý zážitek a snad se do LA ještě podívám. Jo a abych nezapomněla tak jsem si mohla obarvit vlasy, abych se tolik nepodobala sestře. 

No z LA jsme letěli do Paříže, kde se k nám připojily Lea a Will a celá Willova rodina. 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky