Nový život

02.01.2022

Ahoj Foxy, 
o skvělých Vánocích, které jsem prožila s těmi mě nejbližšími lidmi jsem ti psala. A proto jsem byla velmi překvapená, že ke konci února se objevila Rachel v Londýně, protože jsme nebyli domluvení. Zatáhla mě do naší nejoblíbenější cukrárny a po zákusku a limonádě mi oznámila, že je těhotná. Jasně Foxy, že jsem byla za ni šťastná a najednou jsem zbledla. Nahmatala jsem v kabelce kalendář a zbledla jsem, protože mi došlo, že jsem to od Vánoc nedostala. Poté co jsme zaplatili, šli jsme do lékárny a koupila jsem si test. Celá rozklepaná jsem si ho udělala a když vyšel pozitivní rozbrečela jsem se radostí. Přišla jsem za Rachel a oslavili jsme to a pro kluky jsme připravili takové krabičky s oznámením. Druhý den před polednem přijel i Paul, po přivítání jsme šli do restaurace. Byl to skvělý oběd i když jsme byly s Rachel nervózní jak to vezmou. Těsně před tím než nám donesli zákusek tak jsme vyndaly krabičky a postavili před ně. Jakmile opadl ten prvotní šok byli nadšení a nám ze srdce spadl kámen. 

Po obědě jsme šli k nám a bylo to vážně skvělý. 
Jo je to divný, že jsem nevěděla, že jsem těhotná. Ale nebylo mi nikdy špatně a nic takového. A hlavně při tom shonu shánění a nové práce jsem i potlačila to, že bych to měla dostat. 
Samozřejmě, že jsem byla nervózní a bála se, aby to nedopadlo jako v září. Ale podle toho jaký jsem měla hladký začátek těhotenství, byla jsem pevně přesvědčena, že tohle dopadne dobře. 
V půlce dubna jsme se rozhodli, že to oznámíme rodičům. Moji rodiče to vzali celkem v pohodě, i když byli v šoku. Jelikož to nebylo tak dlouho co mi kladly na srdce, že nemám jít ve stejných stopách Ley. A hádej co? Ještě jsem ji o rok předběhla. 
Pak jsme na týden jeli do Paříže, abychom to oznámili i Gianniho rodičům. Večeře probíhala v pohodě a bylo to skvělé. Když jsme se po večeři přesunuli ke krbu, poté co se posadili, obě naše dvojice si stoupli a usmáli se na ně. Já s Rachel jsme jim podali ultrazvukovou fotku a s úsměvem se na ně dívali. Po prvotním šoku byli z těchto dvou novinek nadšení a bylo to skvělé. 
A dokonce Lea i Alice byly nadšené, že budou tety a darovali nám spoustu věcí. Takže nemusíme skoro nic, kromě oblečení kupovat. Za což jsem velmi ráda a šťastná.
Spadlo mi tím pár kamenů ze srdce a jsem si jistá, že vše už bude dobré. Oba s Giannim pracujeme na ministerstvu a tím jsme získali i stabilní finanční příjem. Rodiče to vzali v pohodě a jsou šťastní. A hlavně všechny kontroly u lékokouzelníka proběhli v pohodě a vždy byl spokojený, že je vše v pořádku. 
Čau Pheo

Tahle fotka vznikla někdy na konci 5.měsíce těhotenství.

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky