Ohavně Vyčerpávající Celočarodějné Exameny

13.07.2021

Ahoj Foxy, 
když jsem se vrátila po zkoušce z přemisťování koukla jsem na nástěnku a už tam byl připevněný rozpis zkoušek. A dalo by se říct, že jsem stále blázen, ale zkoušky skládám z 12 předmětů. Jediný předmět ve kterém jsem nepokračovala po NKÚ je jasnovidectví. Po zkušenostech z NKÚ jsem si pro jistotu nechala vše na pokoji a šla jen s hůlkou a klíčenkou. Dokonce i čelenku jsem taky pro jistotu nechala na pokoji.
V pondělí po snídani jsem skládala zkouška z létání. Byla jsem z ní trochu nervózní, protože jsem zase na tom koštěti dva roky. Pak mě po obědě čekala zkouška z lektvarů, nebyla jsem vůbec před ní nervózní. Teda do té doby než přišla na řadu poznávačka. Snad se mi to povedlo, ale vůbec si tím nejsem jistá. 
V úterý jsem měla Bylinkářství a Numerologii. Paradoxně jsem vůbec nebyla nervózní a docela mě to vyděsilo. Přišlo mi to celkem jednoduché, ale jak se mi to povedlo složit se uvidí až mi přijdou výsledky.
Ve středu jsem měla zkoušku z Mudlů a Kouzelných formulí. Mudlové mi přišli celkem na pohodu, ale známe to. Jsem schopna pokazit i to jednoduché. Po obědě jsem byla na formulích a docela jsem se jí bála i když jsem vše uměla. Po zkoušce  mi profesor Burke poděkoval až mi to vehnalo slzy do očí.
Ve čtvrtek jsem měla zkoušku z draků a to bylo myslím celkem v pohodě. Teda vůbec si nejsem jistá poznávačkou, ale snad to dopadne dobře. Před obědem jsem měla zkoušku z POKT a nevím jak moc se mi to povedlo, ale snad se podaří a budu mít nějakou obstojnou známku. Po obědě jsem musela vyjít úplně nahoru do astronomické věže na zkoušku z Dějin a Astronomie. Nevím z těchto zkoušek mám úplně divný pocit a vůbec nevím jak dopadnou, ale šla jsem do nich. Bylo by škoda na ně nejít, když už jsem se dostala až sem. 
V pátek mě čekali dvě poslední zkoušky a to pro mě ty nejnáročnější. Před obědem jsem skládala zkoušku z přeměn. Všechny přeměny,  které mi zadal profesor jsem zvládla, ale po otázce komisaře zda mu obarvím věc na bílo jsem věděla, že je zle. No uvidíme jak to nakonec dopadne, jinak z té zkoušky mám poměrně dobrý pocit. Po obědě mě čekala poslední zkouška a to z Obrany. Teorie byla celkem v pohodě a pak jsem šla skládat praxi. Byla jsem strašně nervózní, protože jsem věděla že mi nejdou všechna kouzla na maximum. Nevím jestli to bylo tím adrenalinem ale všechny kouzla  jsem zvládla. Po posledním kouzlu mi spadl velký kámen ze srdce a myslím, že to bylo slyšet přes celý hrad. 
Už mě čeká posledních pár dní na škole a nemůžu se dočkat odjezdu do Londýna. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky