Oslava narozenin a kolejní výlet

06.09.2020

Ahoj Foxy,
po příjezdu z Paříže jsme u Ley nachystali zahradu na mou oslavu narozenin. Dorazila Yvi, Nat, Emm, Elen a Lykaon. Celý večer jsem si užila ve velmi skvělé společnosti a dostala jsem spoustu krásných dárků i když jsem říkala že nic nechci. Někdy kolem půlnoci jsme se pomalu začali rozcházet a byla jsem šťastná a spokojená jak to jen dopadlo. 
Nadešel čas našeho zaslouženého výletu. Přidal se k nám pan profesor Hamilton s Mrzimorem. Nasedli jsme do vlaku a dostali jsme svačinu, cesta trvala chvíli a už jsme vystupovali v Bridgwateru. Když jsme došly do kempu, ubytovali jsem se ve stanu. Já měla stan s Yvi a vedle nás ve stanu je Elen a Emm, takže pohoda. Měli jsme prohlídku areálu a po večeři jsme se rozdělili do týmů a já byla ve fialovém. Večer nám u ohniště povídal pan profesor Perry povídku, která je připnutá na konci. 
Další den jsem měla rozcvičku a na snídani jsem si dala tvarohová koláč a čaj. Po snídani jsme vyrazili na lov obálek v naší týmové barvě a pak jsme v těch obálkách hledali indicie k pokladu. Po celodenním běhu po areálu jsem byla tak trochu mrtvá a nějak jsem se po večeři odebrala okoupat se a padla do postele.  Další den jsme stříleli z luku a já po 6 střelách měla 21 bodů. No Foxy mohlo to být lepší ale i tak jsem ze sebou spokojená. Pak jsem v týmu šli běhat slalom což bylo skvělý a já si to moc užila a nebudeš tomu věřit, ale lezly jsme na skálu což byla naprostá bomba. Za každou splněnou disciplínu jsme dostali obálku se slovem a jednou jsme dostali kompas. Pak jsme šli podle souřadnic a našly jsme truhlu ve které byl příběh s vynechanými slovy a mi je tam měli doplnit. Byl to velmi dlouhý den, ale byl skvělý. Další den jsme šli hledat poklad, došli jsme do jeskyně kde jsme našli nápovědu a podle ní jsme hledali poklad. Pak jsme vyluštili s pomocí nápovědy, kterou jsme měli za jeden úkol navíc, vyluštili písmena. Pak s pomocí oranžového týmu jsme vyluštili slovo PORTAS. Profesoři nám řekli že musíme spolupracovat, abychom našli poklad tak jsem to dali dohromady.  A vzniklo nám heslo, které jsme použili na místo, kde jsme si mysleli že bude poklad. No a ono to fungovalo a před námi byla truhla, kterou kluci vynesli ven, Yvi pak dotáhla kostru Tobiase a profesor Hatfield vytáhl pohár na který jsme se během jídla podepsali. A někdy v noci jsme se vraceli do kempu a já spokojená s tím že jsme ho našli usnula brzy. 
Další den byl odpočinkový a já celý den seděla před stanem zažraná do knihy o Nasa a tak nějak nabírala zpět své síly. A nastal den odjezdu a já se rychle nasnídala, sbalila a vyrazilo se na nádraží. Ve vlaku jsme dostali svačinku a než jsem se nadála byly jsme v Londýně. Vykouknu z okna a vidím na nástupišti čeká Lykaon, když jsem vystoupila z vlaku a rozloučila se s profesory, skočila jsem mu na záda. Pak jsem slezla a šli jsme k nám, kde jsem se osprchovala a po večeři jsem poměrně rychle usla v jeho náručí. 
Čau Pheo


© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky