Paříž

16.05.2020

Ahoj Foxy,

let do Paříže trval asi 1 a půl hodiny. Když jsme přijeli do našeho domu v Paříži už tam byli  Willovi rodiče a Daisy. Když jsme se přivítali a trochu vybalili šli jsme do restaurace. Byl to skvělý večer a moc jsem si ho užila. 
No v Paříži jsme byly asi 14 dní a bylo to skvělé.
Návštěvy kaváren, piknik u Eiffelovky, výborné makronky a také Louvre a parádní divadelní představení v Moulin Rouge. Také jsme grilovaly a s Daisy jsme se vydávaly na průzkumy pařížských uliček. Někdy jsem jen tak seděli na lavičce a pozorovali okolí jindy jsme si vzali plavky a vyrazily na koupaliště.

Většinou jsme se vždy večer scházeli všichni v našem domě a buď jsme grilovaly nebo jsme šli do restaurace. Jeden den jsme šli na golf a byla jsem docela ráda, že Lea nemůže hrát, protože se nemůže vytahovat jak jí to jde. Na to že jsem to strašně dlouho nehrála docela mi to šlo a bavilo.
Jinak se v Paříži asi nic moc nedělo.

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky