Paříž

06.09.2020

Ahoj Foxy, 
asi týden jsem strávila prací na farmě. Bylo to super a moc mě to tam baví hlavně jsem se hodně za poslední dny skamarádila s Yvi a musím říct, že je fakt úžasná. Když jsem se dozvěděla, že pojedeme do Paříže byla jsem trochu smutná, že se neuvidím s Lykaonem. Ale dozvěděla jsem se, že jede v tu samou dobu taky do Paříže za rodinou. Tak jsme se domluvili, že bychom jeli vlakem, ale musela jsem přesvědčit rodiče, abych mohla jet s ním. Rodiče asi po dvou dnech souhlasili, ale chtěli se napřed s ním seznámit. Byl u nás na večeři a rodiče nakonec souhlasili, že můžu jet sním vlakem. Ještě se jich zrovna zeptal jestli můžu jít do Showsorci na koncert jeho kapely a pak že bych přespala u něj. Když rodiče viděli jak jsem s ním šťastná tak souhlasili a já byla v sedmém nebi. V sobotu ráno jsme odjeli vlakem do Paříže, cesta trvala asi tři hodin. Během cesty jsme si s Lykaonem povídali, tulili jsme se k sobě a celá cesta byla skvělá. Po příjezdu jsme se rozloučili a já musela k rodině. Do Paříže pak přijela i Lea,Will a Sophii. Bylo to skvělý a skoro celý        týden jsem si užívala rodiny a skvělých kaváren, Eiffelovky a stánků. Některý večer jsem strávila s Lykaonem a jeho bratrem Paulem. Bylo to skvělý a moc jsem si to užila. Ségra mi pomohla vybrat a koupit oblečení na ten koncert. Jsem ráda, že ji mám a docela se i smířila s tím že chodím  s Lykaonem. V pátek večer jsem se oblékla, ségra mě ještě vyfotila a vydala se se mnou k onomu klubu, abych tam rychle trefila, protože Lea zná Paříž o kousek líp než já. 

Před klubem mě opustila a já trochu nervózní jsem vešla dovnitř. U baru jsem si koupila pití a už jsem si to nesla k pódiu. Před Lykaonovou kapelou vystupovali nějaký kapely a bylo to moc skvělý a užila jsem si to. Pak nadešel čas na koncert Nareoir. Celý koncert jsem si užila a při poslední písničce vyhledal Lykaon moje oči a začal zpívat. Bylo to poprvé co mi věnoval písničku a byla opravdu nádherná. Pak jejich koncert skončil, hned jak si uklidili nástroje, protože je střídala další kapela, cítila jsem jak mě Lykaon bere za ruku a už jsme šli přes bar, kde jsme vzali nějaký pití. Když jsme došli do backstage tak začala párty na oslavu jak to skvěle zvládli. 
Někdy nad ránem jsme se došourali k nim domů. Trochu jsme se vyspali a pak jsme museli vrátit do Londýna, protože jsem měla oslavu narozenin. Ale o  tom později. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky