Podzim na škole

28.02.2021

Ahoj Foxy, 
škola je celkem na pohodu a na koleji jsme s Elen přichystali kolejní pyžamovou párty v naší herně. Bylo to skvělý a dokonce přišla i Jernigan a povídala nám příběh o tom jak přišla k té své jizvě co má na obličeji. Musím ti říct Foxy, že to byl hodně silný a emotivní příběh. Celá ta přespávačka byla skvělá a měli jsme pizzu, šumivky a brambůrky a tak. Na to že nás tam bylo tak málo, musím říct, že jsem si to moc užila. 
Náš soutěžní tým se skládá ze mně, Elen, Stuího, Cornelie, Jaye, Akiho, Jodie a Marcuse. Po tom co jsme si vymysleli název týmu, který jsme pojmenovali Dračí armáda. 
Na Halloweena jsme vyráběli domácí dýňový džus, procházeli jsme kukuřičné bludiště a vyřezávali jsme si dýni. A pak jsme si vyráběli kostýmy na týmové koledování po kabinetech učitelů. Každý z našeho týmu byl za jiného draka a bylo to skvělý. Při koledování jsme vypouštěli ohnivý koule a jiskry a bylo to skvělý. Moc jsme si to užili a hodně mě to bavilo a dostávali jsme bonbónky a jiné sladkosti. 

Pak jsem objednala dárky na Vánoce i když to bylo docela hlavolamka, ale nějak jsem si poradila. Další soutěžní úkol bylo vyluštit šifru, bylo to trochu náročnější, ale zvládli jsme to. A pak jsme dostali za úkol vymyslet básničku s povinnými slovy, který byli bystrozor, flakon, bílý, věštit. Zvládli jsme to a docela se mi naše básnička líbí.  

No a jeden víkend, když jsem se rozloučila s Lykaonem u brány a šla si projít hrad, jestli někoho neuvidím a co se nestalo. Narazila jsem na jednoho prváka od nás, který se jmenuje Malcolm Knight. Nehledě na to, že to byl prvák mě docela hodně naštval a ještě dlouho jsme se z toho nemohla vzpamatovat. 
Honila jsem ho po hradě asi 10 minut než jsem ho dohnala. Odtáhla jsem ho na kolej a informovala jsem ho, že je po večerce a má zůstat na koleji. Chvíli jsem v zastíráku čekala před kolejí a on stejně vyšel. Tak jsem ho hned chytla a uložila školní trest. Jenže pak mi pak do zad zakouzlil rosolky a zdrhl, pravděpodobně zase ven. Když jsem mohla pak chodit dosedla jsem ke stolu a povídala jsem si s Den. Asi kolem půlnoci přišel a na nás obě začal kouzlit bez jakéhokoliv vysvětlení, rosolky, slimáky a zmatení. Bylo to divný a asi po půl hodině odešel a když jsme pak mohli s Den chodit odebrali jsme se na pokoje a já hned psala kolejní co se stalo. Za dva dny jsem šla ke kolejní pro objednávku a ještě jsme si o tom popovídali a řekla mi, že po tom incidentu byl vyhozen ze školy. Víš Foxy, na jednu stranu se mi ulovelo, ale občas se přistihu, že na něj myslím co asi dělá. 
S dalšími zápisky se zase ozvu 
čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky