Podzim na škole

30.05.2021

Ahoj Foxy, 
mám pocit, že letošní prázdniny utekly tak strašně rychle, že jsem se nestihla doma ani pomalu ohřát. 
Těsně před začátkem školy mi přišel dopis ze školy, že jsem se stala primuskou, což se dalo čekat, když jsem na škole nejstarší a mám i nějaké výsledky. Zařazování letos proběhlo celkem rychle. Vrátil se boj o pohár i když bych si moc přála ho získat, ale nevím jestli se nám to povede.
Jinak máme na koleji dalšího prefekta a to je Jay. No po tom co se stalo na konci roku jsem z toho nebyla nadšená, ale každý si zasloužíme nové šance. 
Hodin mám letos konzultačně úplně všechny teda kromě lektvarů a tak se docela nudím a přemýšlím o různých věcech. Na lektvary chodím se 4 ročníkem a mám Corn. Většinou se po hodině zakecáme a je to strašně fajn.
Jako Foxy co si budeme vykládat ani se mi do tréninku kouzel nechce a vůbec v sobě nenacházím motivaci k tomu se učit a trénovat. 
Večery trávím většinou mimo kolej, občas na někoho narazím a tak ho dovedu ne kolej. Pak se jdu většinou projít a na kolej se vracím někdy před svítáním. 
Holky z pokoje moc nevídám, ale když se potkáme vždy se nasmějeme a je to fajn. 
Také jsme měli kolejní akci, kde jsme si pokecali a docela i nasmály a hráli jsem hádání, kdo co je. Moc jsem si to užila a bylo to príma. 
Když jsem vyjímečně na koleji tak se dlouho do noci zakecám s Nat. Jako musím přiznat, že je moc fajn a rychle s ní utíká čas. Ale občas mě děsí co vše dovede vymyslet. 
Než jsem se nadála byl tady Halloween, ale nějak jsem se necítila a tak jsem se jen prošla po hradě a mrkla na výzdobu, která byla poměrně hezká. Pak jsem hned po obědě zalezla do postele a četla si. 
Po Halloweenu jsem poslala dárek Lykaonovi a bylo mi strašně líto, že nemůžu být s ním. Ale je to poslední rok co to slavíme odděleně a příští rok si to moc užijeme. 
Chvíli po Halloweenu začal na pozemcích  padat sníh a já měla konečně vidinu, že brzy odjedu na Vánoce z hradu a strávím čas s mými milovanými lidmi. 
Ale o Vánocích v dalším zápisku, protože je to delší
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky