Poslední dny na škole

13.07.2021

Ahoj Foxy,
po poslední zkoušce  jsem zalezla  na pokoj a aspoň jsem se přes celý víkend dospala. Jenže co teď dělat, ostatní mají zkoušky a jen tak bloumat hradem se mi fakt nechtělo. Tak jsem většinu času trávila v pokoji, kde jsem si probrala věci a napsala Lykaonovi a Lee. Jeden den, když jsem šla na jídlo byla ve vstupní síni nástěnka s nabídkou brigády na farmu, tak jsem neváhala a přihlásila se. Pak  jsem objednala  něco pro kolej, aby na mě měli vzpomínku. Lea mi v pátek poslala věci co  jsem si u ní  objednala a já ji poslala  penízky. Naposledy jsem se oblékla do uniformy a šla na slavnostní ukončení hostiny. Letos jsme ve školním poháru získali třetí místo, ale i tak to šlo. Letos získal pohár Mrzimor, to bude mít  Lea radost. Pustila jsem se do jídla  když v tom po pár minutách se objevili raraši. Tak jsem okamžitě vytáhla hůlku a kouzlila, aby ostatní se mohly dostat do bezpečí. Celkem otrávená jsem se vrátila na kolej  a dochystala věci na rozlučku, převlékla jsem se a čekala ve spolce na někoho jestli přijde. První se objevili Elen a Emm, po nějaké chvíli přišel Jay, Isacc, Nat, Mary a Stuí. Rozhodli se, že poslední večer je na čase, abych porušila několik bodů ze školního řádu. V tu chvíli jsem souhlasila a přišlo mi to celkem fajn. Takže vzhůru nočnímu hradu. Ptáš se Foxy co se stalo za ten poslední večer? Koupala jsem se v rybníčku, kouzlila jsem ve Velké síni, obarvila jsem si uniformu na bílo, hodila jsem své první hnojůvky a nakonec Isacc odpálil do rozhlasu rachejtli pak jsem se odebrali na kolej a pili jsme. Po flašce vína jsem se odebrala do postele. Ráno trochu rozlámaná jsem hodila kufry do truhly, byla jsem za kolejní je odevzdat dárky a odešla ke kočárům. Najednou slyším kolejní z rozhlasu, že se máme dostavit k ní. Takže jsem se otočila na patě a šla zase zpět k ní, kde už byli všichni z onoho večera, po chvíli přišla ještě Emm a šlo se k ředitelce. Víš, Foxy aspoň jsem viděla po těch 7 letech jak vypadá ředitelna. A pak ředitelka spustila o raraších o těch já nic nevěděla a jediný co na mě měla bylo to že jsem pustila studenty do prefektské místnosti. A chtěla abych ji vrátila odznak, ten jsem ji položila na stůl a čekala co bude dál. Pro mě nic jiného se nezměnilo, pár lidí odešlo ze školním trestem, Nat dostala vyloučení na rok a Jay musel vrátit odznak prefekta a co bude s ním dál se uvidí. Pak jsme se vrátili krbem do Londýna a já spolu ze Stuím šla k nim, aby Al moc nevyváděla. Asi se mi povedlo to trochu ukecat a nebude mít z toho velký průšvih. Pak jsem se vrátila do Kotle a šla domů, ale o tom později. 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky