Poslední měsíc prázdnin

12.10.2020

Ahoj Foxy, 
prázdniny běží nějak moc rychle a chci zastavit čas. Jinak jsem stihla dopsat zkoušku z Péče a když přišlo vysvědčení docela mě překvapilo, že nemám zapsanou známku z Bylinek. Tak jsem se rozhodla. že napíšu profesorce, protože jsem si byla jista, že jsem zkoušku psala. Jinak s výsledky zkoušek jsem velmi spokojená.
Jinak jsem skoro každý večer trávila s Lykaonem a přes den jsem chodila na farmu, ale potkávala jsem tam čím dál míň lidí a byl to takový smutný pohled. Občas jsem si zašla s pár lidma na zmrzlinu nebo pizzu a což mě trochu mrzí lehce jsem se nepohodla s Nathanem a vlastně se tak nějak nebavíme do teď. Ani nevím jak na tom naše kamarádství je. 
Nějakých 14 dní před začátkem školního roku se v Kotli začali objevovat prváci a bylo fajn vidět lokál docela plný. Pak Yvi pořádala flašku a já se rozhodla že s Lykaonem půjdeme a celý večer si užijeme. Bylo to fajn teda až na to že Maya začala šít do Lykaona. Do té doby to byl úžasný večer. 
Jo abych nezapomněla Lykaon začal pracovat a jsem šťastná i za něj. Asi 5 dní před odjezdem mi přišel dopis ze školy. Jemně roztřesenými prsty jsem ho otevřela a vypadl na mě prefektský odznak. Byla jsem v sedmém nebi a i docela mě to zaskočilo.
Dva dny před odjezdem jsem byla s Lykaonem u mojich rodičů na grilovačce. Oznámila jsem jim že mi přišel ten odznak a všichni jsou na mě hrdí. Celý večer byl skvělý a moc jsem si ho užila, protože přišla i Lea se Sophii. 
Poslední den před odjezdem jsem nešla na farmu, protože jsem si chtěla udělat den jen s Lykaonem. Poslední den prázdnin byl skvělý a moc jsem si ho užila až jsem z toho všeho byla smutná, že se vracím na hrad. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky