Poslední přípravy

02.01.2022

Ahoj Foxy, 
máme tady začátek srpna. Ještě zhruba tři týdny budu chodit do práce a pak mám nastoupit na rodičovskou dovolenou. Je to neskutečné a já se cítím jako v sedmém nebi. Díky těhotenství jsem přibrala asi 10 kilo. A to ještě můžu do porodu přibrat. Porod to je to slovo, které je momentálně můj strašák. Vím, že je to naprosto přirozený a každá žena pozná, že rodí. Ale já prostě mám strach, že to nepoznám a nestihnu se do nemocnice dostat včas. Bojím se té veškeré bolesti. Samozřejmě vím, že si můžu dát lektvar a Lea říkala, že přes něj to bylo v pohodě. Bojím se toho, že se o to malinké nedokážu postarat. Je toho prostě spousta čeho se bojím i když vím, že to vše automaticky zvládnu, obavu mám a stále nevím jak se jí zbavit.


Rachel přijela na týdenní návštěvu k nám, když Gianni jel do Paříže. Užívali jsme si slunce a pláže, nakupovali jsme věci pro děti a prostě celý týden byl nádherný. Rachel už tři měsíce netančí, ale chodí pomáhat na tréninky mládeže, které se připravují pak vstoupit k nim do souboru. Je vidět, že je spokojená, ale je na ní vidět, že jen takhle jí to nestačí. Moc se těší až bude moc po šestinedělí zase začít trénovat a připojit se k souboru. Jsem neskutečně ráda, že moje nejlepší kamarádka je taky těhotná.

                                                                                 Tuhle fotku fotila Lea a moc se jí povedla. 

Máme asi 14 dní do svatby, kterou jsme stihli doladit se všemi detaily. Ještě mě čeká těsně před svatbou zkouška šatů, aby nebyly přes břicho upnuté a bylo mi v nich pohodlně. Celou svatbu jsme ladili do barev Francie. Dlouho jsme přemýšleli co nás oba vystihuje úplně nejvíce a tak byla volba jasná. Nikdy by mě nenapadlo, že se budu vdávat a už vůbec ne těhotná. Jenže osud tomu chtěl zřejmě jinak. Ale jsem neskutečně šťastná, že jsem před pár lety Gianniho smetla. Obrátil můj život vzhůru nohama a já se díky němu stala i více ambiciózní. Poznala jsem spoustu skvělých lidí a prožila krásné chvíle. Doufám, že i s dítětem budeme cestovat a trávit čas s lidmi co mám ráda. Už teď se těším zpět do práce, protože tam mám skvělý kolektiv. 
Další zápisek bude svatební a myslím,  že se máš na co těšit 
Čau Pheo

                                                                             Konec sedmého měsíce těhotenství 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky