Prázdniny pokračují

06.09.2020

Ahoj Foxy, 

už je půlka prázdnin za mnou a musím říct, že posledních 14 dní stálo za to. Když jsem zrovna byla v Londýně tak jsem se ráno probouzela vedle Lykaona, rychlá snídaně a pak na farmu udělat mě přidělenou práci a večer do Kotle, kde na mě čekal Lykaon, abychom si udělaly krásný večer.
Kolem  mých narozenin jsem si vzala tři dny volna z farmy, protože měla mamka pro mě překvapení. Když jsem přišla domů byl doma i taťka a to mě docela překvapilo. Dostala jsem od nich výlet na dva dny do Moskvy a lístky na baletní představení. Šla jsem do svého pokoje, kde jsem si sbalila jen to nejnutnější. Jako Foxy co člověk potřebuje na dva dny? Naskládala jsem to do malého kufříku a už se jelo na letiště. Nesnáším ty jejich kontroly, ale když  na tom trvají, co naděláš. Během hodiny jsme seděli v letadle, vytáhla jsem knížku, dala si do uší sluchátka, pustila jsem si písničky a za necelý 4 hodiny jsme přistávali v Moskvě. Jeli jsme do hotelu a šli na večeři a po dlouhé době jsem se tak skvěle pobavila s rodiči, že se mi skoro nechtělo spát. Ráno mě budila mamka a vůbec se mi vstávat nechtělo, ale vidina toho že po roce si budu moct pokecat s Nicolayem mě docela probrala. Měli jsem od něj a jeho taťky zase přichystanou prohlídka města. Večer jsme se vydali na baletní představení, které bylo dechberoucí a nádherné. Strašně moc se mi líbilo a užila jsem si to dvojnásob, protože jsem byla s rodiči.Někdy po půlnoci jsme se vrátili na hotel a usnuli jsme. Ráno jsme se rychle nasnídali a jeli na letiště a domů. Pak jsem asi byla dva nebo tři dny na farmě, když jsem slíbila Lykaonovi, že půjdu s ním a Stuím do Zoo. Stuí se na jeden den stal ošetřovatelem a mohl si všechno vyzkoušet. Byla jsem moc ráda, že ho vidím šťastného. A to ještě nevěděl, že ho čeká přespání v zoo ve výběhu se lvy.

Další den jsme strávili v zoo, chozením po obchůdcích,protože Stuí vše potřebuje. Pak jsme si udělali fotku na které stojím já, Stuí a Lykaon jako památku na tyto skvělý dny. 
Pak jsem chodila na farmu a vše se aspoň na chvíli vrátilo do normálu.
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky