Prázdniny začaly

13.12.2020

Ahoj Foxy,
po té šílenosti co nám málem spadl hrad začali ostatním zkoušky a já si užívala volno a to že už se tím nemusím stresovat. Nevím co to byl za den ale tuším, že asi středa, kdy pár holek od nás a z Mrzimoru udělaly takovou formaci a bylo to docela vtipný než přišla Kate. Nevím co přesně se dělo, protože jsem byla myšlenkami jinde. Jen vím, že měla nějaký problém, že nemůže projít a pak přišla ze Sawyerem. A řešili to s nimi a pak najednou slyším Kate ať se nebojí, že půjde za Soo. Nějak jsem to nechala být, ale pořád jsem na to musela myslet. Další den si Soo zavolala Nat a Ember do kabinetu a tak jsem šla s nimi. Holky nic moc neřekli a Jess vypadala, že ji to naštvalo ještě víc. Pak mě poprosila jestli ji k tomu nemůžu něco říct. Jen jsem ji řekla co jsem viděla a vše z mého pohledu, měli jsme na to jiný názor, ale to k tomu asi patří. Pak jsem přišla na kolej a tam trochu rozruch, protože Nat a Elen vypili láskonoš. Pak jsem asi do půlnoci byla s Nat u v chodu a mluvila o tom co se vše stalo. Vzala jsem pak Nat k sobě na pokoj a pak mi vytuhla v posteli. Než jsem se otočila byla slavnostní večeře při ukončení školního roku. Ze začátku to vypadalo, že bude víc učitelů než studentů, ale pak se to začalo scházet. Po chvíli měla ředitelka proslov a začalo se s vyhlašováním. Bylo to docela těsné, ale velice mě překvapilo, že jsme vyhráli (jen o 8 bodů). šla jsem převzít pohár a šťastná že už se nám to podařilo třetí rok po sobě, zvedla jsem ho nad hlavu a podívala jsem se ke stolu Havraspáru, kteří vypadaly zklamaně. 

Ale mě nemůžou naštvat, měli se snažit. Položila jsem pohár na stůl a pak už začala večeře. Byla jsem velice mile potěšena, že byla japonská večeře. Po chvíli začali lidi odcházet a přisedl si ke mě Stuí a jen jsme si malinkou chvíli povídali a rozezněl se rozhlas, že Nat se má dostavit do ředitelny. Jen jsem viděla koutkem oka jak naštvaná Alice jde k ředitelně, aby si popovídala Nat. Já si pak ještě povídala se Stuím v jídelně než jsme se vydali nahoru. Odvedla jsem ho do kabinetu a já šla na kolej, kde mi Nat řekla, že má podmínečné vyloučení. Pak jsme si povídali docela dlouho ve společenské místnosi než jsme jsme se rozešli spát. Ráno jsem vstala celkem pozdě, ale to mi nevadilo, protože jsem měla vše zabalené. Zamkla jsem kufry a odtáhla je do truhly. Rozešla jsem se dolů a stoupla k bodům, kde jsem čekala na Stuího. Pak jsme společně vyrazili ke kočárům, kde se k nám připojila Elena. V tu chvíli jsem byla na Stuího pyšná jak to zvládl. V kupé jsme seděli sami a četli si v Denním věštci. Než jsme se nadáli už jsme vystupovali v Londýně. Vyšla jsem ze Stuím na nástupiště, kde stál Lykaon a něco držel za zády. Přivítali jsme se a já dostala krásnou kytici kala. 

Všichni tři jsme pak šli na zmrzlinu a pizzu. Byl to skvělý odpoledne. K večeru jsme šli doprovodit Stuího ke krbu a já si vyzvedla kufry. Šli jsme ke nám do bytu, kde jsem hodila kufry ke stěně a chtěla jsem se jít osprchovat. Jenže mě zastavil Lykaon a pořádně jsme se přivítali. Pak jsem šla do sprchy, mezitím Lykaon zapálil krb a nalil šampus. Pak jsme si povídali než jsme usnuli u krbu.

No Foxy co přinese letošní léto to se ještě uvidí.

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky