Prázdniny

05.02.2020

Ahoj Foxy, 
když jsem přijela ze školy ubytovala jsem se u Ley. Po chvíli přišla Lea se Sophii v náručí a musím říct, že jí to mateřství prospělo. Vypadá moc kouzelně a malá je krásná. Sedla jsem si k pultu a Lea mi dala malou do náruče a já se bála, že to nezvládnu. Ale nakonec jsem to zvládla a Sophii se na mě usmívala. Lea mezitím udělala večeři a povídali jsme si o všem. Byl to skvělý večer a moc jsem si to užila. 
Na druhý den ráno jsem šla domů, kde na mě čekali rodiče a já jsem byla moc ráda, že je vidím. Dopoledne jsme si povídali, pak jsme udělili salát s lososem a šli se balit. Kolem páté jsme odjeli na letiště a z tama jsme odlítali do LA. Let trval skoro 12 hodin, cestou jsem podřimovala, četla a poslouchala hudbu. Po příletu jsme jeli do hotelu, úplně do stejného jako posledně. Byli jsme tam 14 dní a navštívili jsme Zoo, Universal studio, Hollywoodský chodník slávy, muzeum voskových figurín a Griffitovu observatoř. Pak jsme se flákali po plážích, půjčili jsme si kolečkové brusle a projížděli jsme se. Byla jsem naprosto nadšená a moc jsem si to užila. Hlavně proto že jsem byla jen já a rodiče. 
Pak jsme se přesunuli do Paříže, kde v našem domečku už byly Lea, Will a Sophii. Strávili jsme tam asi 14 dní a chodili jsme na procházky a tak. Bylo to skvělý a moc jsem si to užila. Nechápu proč si Lea nepořídila kočárek a nosí malou v šátku, ale asi je to pohodlnější. Asi by nemohla do kaváren a tak s kočárkem. 
Když jsme se vrátili do Londýna, nakoupila jsem si věci do školy a pozvala jsem Nathana a Yvonne na malou přespávačku na oslavu mých narozenin. Docela jsme si to užili a bylo to fajn. Těsně před koncem prázdnin nás pozval Ronnye a Will na grilovačku. Přišli tam i všichni tři Hatfieldi a bylo to fajn. Dokonce jsem přemluvila i Ronneyho aby mi nalily víno že jim ukážu kouzlo. A to kouzlo bylo to že jsem ho vypila. Byla to skvělá grilovačka a kolem půlnoci jsem došla k Ley. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky