Prázdniny

24.02.2021

Ahoj Foxy,
na začátku prázdnin jsem si zařídila stáž na Ministerstvu kouzel na právním oddělení. Jelikož nevím co chci v budoucnu dělat tak jsem si řekla že by to bylo fajn. Tak jsem odeslala dopis s žádostí o stáž a během pár dní mi přišla odpověď s pozvánkou na pohovor. V den pohovoru jsem se oblíkla do společenského oblečení a vyrazila jsem na ministerstvo. Po chvíli přišla i profesorka Leadenrose a ten co s námi dělal pohovor se jmenoval Finnley Lamont. Šlo to skvěle a když jsem to večer vykládala doma na grilovačce, tak ségra říkala, že je to její spolužák. Stáž byla super a každý den, kdy jsem na ni šla moc jsem se těšila co budeme mít za úkol. Bylo to fakt skvělý a to nemluvě o tom, že to byl fajn způsob přivýdělku. 
V srpnu jsem jela s rodiči do Ameriky na týden a přesněji jsme týden strávili v Orlandu, kde jsme navštívili Kennedy Space Center, kde jsme viděli raketoplán a vše co se týká vesmíru. Pak jsme se byli podívat v Police museum , kde je vše o historii policie v Americe a pak jsme byli Walt Disney World Resort. Bylo to všechno skvělý i když mi trochu chyběl Lykaon. Z Orlanda jsme letěli do Paříže, kde byla i ségra a já se připojila ke Stuímu, Paulovi a Lykaonovi. Bylo to skvělý a moc jsem si těch pár dní s nima na tomhle skvělém místě užila. 
Po návratu do Londýna zbývalo posledních pár dnů do návratu do školy a tak jsme si s Lykaonem užívali co nejvíce času společně. Nebylo čas na truchlení, vždyť se přeci za chvíli zase uvidíme. 
S dalšími zážitky se zase ozvu 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky