Prázdniny

16.10.2021

Ahoj Foxy, 
poté co jsme se vrátili z chaty začala jsem chodit na brigádu na farmu. Miluju to tam a je to vážně skvělá příležitost si přivydělat. Sice jsem tam nejstarší, ale chtěla jsem ještě čas na rozmyšlenou co dělat za práci. 
Jeden večer po brigádě jsme byly pozvání k mým rodičům na grilování, byla tam i Lea s Willem a Sophii. Což bylo skvělý, všichni se dobře bavili a později k večeru mě dostihla sova. Když jsem si od ní vzala dopis a podívala jsem se na něj byla tam pečeť ministerstva a bylo mi jasný co v tom je. Vytáhla jsem výstupní list OVCE a byla jsem velice mile překvapena, že ze všech zkoušek jsem získala hodnocení Vé. Když, jsem to všem řekla, byli nadšení a rodiče vypadali, že jsou na mě pyšní. Celý zbytek večera jsme si povídali u ohniště a bylo to fajn a až tehdy jsem si uvědomila, že mi moje rodina chyběla. 
Pak jsme byli s Lykaonem se podívat na Mistrovství světa ve famfrpálu a to hlavně proto, že hrála Anglie s Francií. Sice jsme oba fandili Francii, protože je to náš druhý domov. Byl to skvělý zápas i když vyhrála Anglie. Nakoupili jsme si nějaký vzpomínkový věci a přespali ve stanovém městečku a další den jsme šli domů. 
Pak jsem jela na kolejní výlet na jeden kouzelnický ostrov u Řecka, který se jmenuje Magos. Cesta lodí na ostrov byla skvělá a ten hotel byl naprosto nádherný a báječný s velkým bazénem. Měli jsme procházku po městě, viděli jsme pár zajímavých tvorů jako Skřehutce, Frogu, Elipony a Nychtári. Pak jsme byli na vyjížďce na malé lodičce a potápěli jsme se k troskám lodi. Byli jsme se podívat na jeden malej ostrůveček s termálními teplými prameny. Hledali jsme mušle a pak si z nich vyráběli přívěšky nebo kdo co chtěl. Den jsem proležela v posteli, ale k tomu proč se dostanu později. Cesta domů proběhla rychle a já ještě v přístavu koupila pár věcí. Celý výlet jsem si užila i když tam nebyl Lykaon. 
Po návratu zpět do Londýna jsme se domluvili, že pár dní strávíme v Paříži. Abychom i chvíli strávili s Lykaonovou rodinou a bylo to vážně skvělý. Celý ten týden jsem si skvěle užila a bylo to vážně skvělý. 
Zbytek prázdnin jsem strávila na farmě a docela jsme si to užívala, ale jak se začali všichni bavit o škole mi došlo, že já už se tam nevrátím. Jeden večer jsem tak seděla v obýváku a hleděla do Denního věštce a přemýšlela jsem co teda budu dělat za práci. Nakonec jsem odeslala životopis i se zájmem dělat na ministerstvu kouzel na správu budov . Teď čekám na odpověď a snad to vyjde.
Někdy ke konci léta jsme byli na návštěvě u Alastaira s Kate, bylo to hezké posezení a celkem jsem se i dobře pobavila. Poslední dny prázdnin propršeli což byla vítaná změna od rozpáleného léta. 
S dalšími zápisky se snad brzy ozvu 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky