Svatba

19.10.2019

Ahoj Foxy, 

začátek prázdnin byl docela hektický. Druhý den po příjezdu jsem byla s Leou, Viv a Biancou zkoušet šaty na svatbu, protože jdu za družičku. Lea vybrala krásné šaty byly nahoře bílé s fialovou sukní a fialovou stužkou. Moc se mi líbili i když k tomu nebyl žádný doplněk s liškou. Pak jsem se rozloučily a já pomohla Ley nadepsat obálky a rozeslat je. Lea byla den ode dne nervóznější a nebylo jí dobře, ale byla v nemocnici a tak si svatbu užije. 
Než jsem se nadála nadešel den svatby. Ráno jsem sešla do kuchyně, kde už byla Lea a chystala snídani. Nasnídala jsem se a pak přišla paní ze salónu a přemístila nás na místo svatby. Po přemístění jsem šla do hotelu a šla do pokoje, kde už byla Daisy. Převlékla jsem se do těch úžasných šatů a zjistila jsem, že v obalu je kabelka s liškou, která sedí v levandulovém poli. Foxy, musím uznat, že je Lea úplně skvělá. Chvíli jsme čekali s Daisy, která se stihla lehce pohádat s Willem a to byla sranda. Pak pro nás přišla ta paní ze salónu, že jdeme na to. Seřadily jsme se a já se skamarádila z Biancou a než jsem se nadála šly jsme uličkou. Po příchodu dopředu jsme si s Daisy stouply každá na jednu stranu a čekaly na příchod táty a Ley. Musím říct Foxy, že jí to neskutečně slušelo a je krásná jako královna. Obřad byl docela rychlý a přišly na řadu gratulace. Pak jsem si stoupla vedle táty a pak vedle mě stoupl nějaký vysoký pán a trochu jsem se ho bála, protože vypadal zvláštně a měl na obličeji jizvy. 

Až jim všichni pogratulovaly a šly uličkou vystřelily jsme na ně plátky růží, Foxy bylo to nádherné. Pak jsme se přesunuly na jídlo, ještě že na stole byly chlebíčky jinak bych umřela hlady. Pak pronesla řeč Viv a pak hned Alex. Docela jsem se pobavila a už přišlo na řadu jídlo. Všechno bylo strašně moc dobrý a od táty jsem vyžebrala ještě jeden creme Brulle, který byl úžasný. Pak Lea šla házet květinu a hned poté měly první tanec. Pak začala diskotéka a bylo to boží. Po nějaké chvíli Lea s Willem rozkrojili dort, který byl úžasný. Když jsem dojedla dort byla jsem překvapena jak jsem unavená. Zrovna šel táta okolo tak jsem mu hupsla na záda. Odnesl mě do hotelu a pak jsem se prostě musela mamky zeptat co se děje s Leou. A ona říkala, že nic že to bude v pořádku že jí brzy bude líp. A tak jsem se zamyslela a ptala jsem se jestli bude mít sviště. A máma se jen zasmála a pokývala hlavou. Pak jsme se rozloučily a šly jsme spát. Ráno po snídani jsem se přes krb přemístila Lee, kde jsem si zabalila kufr a vyrazila domů. Aby měla Lea s Willem soukromí, ale hlavně proto že prázdniny právě začali a mě čekal zhruba měsíc úžasných prázdnin a cestování. 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky