Svatba

12.01.2022

Ahoj Foxy, 

psala se sobota 20.8.2018 a já byla v ten den nervózní, protože mě čekal velká krok v našem čtyřletém vztahu. Ráno jsem se probrala celkem brzy tak jsem se osprchovala a natočila si vlasy na svůj den D. Sbalila jsem si pár věcí co bych mohla potřebovat a nasnídala jsem se. Pak jsem se přesunula na místo konání svatby a já se převlékla do šatů. Počkala jsem než pro mě přijde Amber, která měla na starosti naši svatbu. Obula jsem si boty vzala jsem do ruky krásnou kytici ve stylu vody s tříbarevnými růžemi. Vyšla jsem ze stanu a během chvilinky jsem stála vedle táty. Zavěsila jsem se mu do rámě a společně jsme vyrazili po molu k oltáři. Všem to nádherně slušelo a byla jsem moc šťastná, že dorazili skoro všichni, které jsme pozvali. Pak jako ve snu slyším sebe sama jak pronáším slib: Drahý Giancarlo, ani v těch nejtajnějších snech jsem nedoufala, že budu stát před oltářem. Když jsem tě malém povalila v Kotli, přeskočila jiskra, která vzplála v milující oheň. Od té doby jsi byl v mé mysli a já si začala uvědomovat, že jsi pro mě ten pravý. Zažili jsme spolu šťastné i smutné chvíle a já věděla, že jsi moje opora a díky tobě bude život zase hezčí. Vždy budu při tobě stát, podporovat tě, hýčkat si tě a milovat do chvíle, kdy nevyschne jezero ve Visánku.

Pak následovala výměna prstýnků a první manželský polibek. Pak jsme se přesuli na kraj k vodě, kde Paul vyfotil pár fotek. Přesunuli jsme se do stanu za hosty a Gianni mě přenesl přes práh stanu a Amber oznámila, že vítá novomanželé LeRoux. Následovali gratulace, proslovy a konečně jídlo. Bylo výborné a když jsem začala jíst mimi v bříšku se probralo a začalo tancovat. Po jídle jsme šli tančit svůj první manželský tanec a hned následoval tanec s rodiči. Rozkrojili jsme svatební dort a pak už byla volná zábava. A mi kolem půlnoci se odebrali do našeho stanu, celkem unavená, ale velmi šťastná usnula svému manželovi v náručí. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky