Učení, učení a zase učení

13.07.2021

Ahoj Foxy, 
po tak nádherných Vánočních svátcích jsem se musela vrátit nohama na zem. Jelikož jsem měla kromě lektvarů vše konzultačně nebyla jsem schopná se prostě dokopat k učení. I když jsem si pořád opakovala, že mě čekají ty nejdůležitější zkoušky furt jsem si říkala, že je času dost. 
Ale najednou tady byl Valentýn a kupodivu i když jsem nebyla s Lykaonem, poměrně jsem si to užila a asi tehdy začal zlom. Začala jsem trénovat kouzla a ponořila jsem se do učení a opakování se veškerého učiva od prvního ročníku. Velkou část jsem si pamatovala a o to jsem to měla o dost jednoduší, takže veškerou svou energii jsem mohla věnovat opravdu tréninku. 
V podstatě by se dalo říct, že jsem se ponořila do svého světa a nevnímala co se kde děje. Kromě jídla  a pokoje a lektvarů jsem se nikde neobjevovala. Teda jo chodila jsem na kurz přemisťování na ministerstvo, strašně mě ten kurz baví a byla jsem ráda, že se aspoň tam  vidíme s Lykaonem. 
Těsně před zkouškami jsem úspěšně složila i kurz přemisťování  a já si byla jistá, že i zkoušky na hradě zvládnu stejně dobře.
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky