Valentýn

17.11.2019

Ahoj Foxy, 

po Silvestru jsem se ponořila do učení, abych zvládla zkoušky. I když mám trochu nervy z lektvarů, protože mi stále nejdou a nechápu proč. Zkusím si zajistit doučování a snad by mi to mohlo pomoci. 
Jedno lednové odpoledne jsme měli akci volnočasového klubu, kde jsme se rozdělily na dvě družstva. Napřed jsme hledali lístky z truhliček ve stejné barvě jako byl náš tým. Na lístcích byly čísla a z těch jsme museli uhodnout kód ke dveřím. Uhádly jsme ho asi na potřetí. Pak jsme si museli ze sněhu udělat ve vyznačeném místě hráz a po ní přejít na druhou stranu. Až jsme to splnily tak jsme měly nachystaný kompas a pak jsme měli podle kompasu najít truhličku. Kterou jsme vykopali a tam byl poslední úkol, že musíme bez pomocí kouzel postavit sněhuláka a ozdobit podle nákresu. Myslím, že se nám to povedlo. Pak jsme šly do klubu, kde byla horká čokoláda a pod stromečkem nachystaný dárečky pro nás. Byly to perníčky, které jsou skvělý. Pak jsme ještě chvíli hrály flašku a bylo to docela fajn.
Než jsem se nadála byl tady Valentýn, je to divný svátek i když musím říct, že se mi jeden kluk líbí ale on o mě nemá zájem. Je to složitý. No když jsem šla na snídani uviděla jsem tabuli, kde bylo napsáno, že jsou po škole rozmístěny květináče a v nich je 9 nápověď aby jsme našly místo kde je schovaná odměna. Podařilo se mi to najít asi za dopoledne. Pak jsem šla na oběd a než jsem se najedla tak se mi rozložilo srdíčko a tam bylo napsáno kam jít si pro odměnu. Bylo to docela jednoduché a hned jsem tam vyrazila. Když jsem tam došla a řekla správný heslo, které jsme vyluštily z těch nápověd. Otevřeli se mi dveře a tam seděli klasické profesorské duo Hatfield-Garfield. Naproti jim byla truhla a tam byla odměna, která byla skvělá. 
Pár dní po Valentýnu mi přišel lístek od Ley, kde bylo napsáno, že už porodila a jsem teta. Jsem moc ráda, že jsou obě v pořádku. A víš co Foxy, daly té malé nádherné jméno Sophia Vivien Cooper, byla dlouhá 50cm a vážila 3kg a kousek a vybrala si opravdu krásný datum na narození 12.2.
No nic Foxy jdu se učit, abych dělala všem jen radost a hlavně abych mohla být na sebe pyšná. Musím napsat pár esejí a dopsat si zápisky. 


Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky