Vánoce a Silvestr

05.10.2019

Ahoj Foxy, 

přála bych si aby jsi by jsi mohl vidět tu úžasnou výzdobu na škole. Je to prostě nádhera a prošla jsem si celý hrad snad asi desetkrát abych pořádně načerpala Vánoční náladu. Je mi trochu smutno že se nepojedu domů, ale tady si to taky užiju. 
Před slavnostní večeří jsem stavěla sněhuláka a užívala jsem si sněhu, protože ho tolik ho v Londýně nebývá. Po celém odpoledni venku jsem se šla okoupat a prohřát se. Oblékla jsem si krásné červené šaty a šla na večeři. Výborně jsem se najedla a utahaná padla do postele a spokojeně jsem usnula. 
Když jsem se ráno probudila čekali na mě u postele dárky. Vyskočila jsem z postele, převlékla se a dala se do rozbalování. Dostaly jsme skvělý kolejní dárek ve kterém bylo oblečení na souboj a krabička s péčí o hůlku. Pak jsem dostala dárek od Susie, která mi dala skvělou plyšovou lišku. V dárku od mamky jsem dostala krásné oblečení a Ley s Willem jsem dostala krásný oblečení do zimy s vyšitou liškou. 
Jsem ze všech dárků absolutně nadšená a tak jsem si hned oblíkla věci od Ley a šla se projít po pozemcích a postavila jsem si takovou malou pevnost. Spokojená sama ze sebou jsem šla na kolej a usnula jsem skoro hned. 
Než jsem se nadála tak byl Silvestr. Teda víš co Foxy nějak to na škole ubíhá rychle a než se naději tak pojedu domů. Těsně před polednem se rozezněl rozhlas, že kdo chce tak je po škole rozmístěno deset  dárkových krabic s překvapeními. Rozhodla jsem se, že si to obejdu a k mému překvapení jsem celkem rychle našla všechny. Bylo v nich spousta krásných dárečků a byla jsem ráda, že jsem se vydala je hledat. Když jsem si odnesla dárky tak jsem se převlékla a šla na chvíli pobavit na oslavu a hned po ohňostroji jsem šla do postele. 
Další den jsem trénovala kouzla ať jsem připravena na zkoušky a jde mi všechno. 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky