Vánoce a Silvestr

03.11.2019

Ahoj Foxy,
než jsem tě stihla zase vytáhnout jsou tady Vánoce. Sice jsem chtěla jet domů na svátky, ale nakonec jsem si to rozmyslela a nejela. 
Hrad je úplně nádherně vyzdoben a jsou tu dokonce i přímo vedle čajového koutku postavení sněhuláci. Jen je velká škoda, že si to tu Foxy nemůžeš projít a podívat na tu nádheru.
Sněhu si užívám plnými doušky a postavila jsem si malou pevnost a vevnitř mám zásobu sněhových koulí, kdyby na mě někdo chtěl útočit. Letos na večeři na Štědrý den jsem si oblékla šaty s liščí přezkou, silonky a balerínky s liškou. Večeře byla moc dobrá a celá Velká síň byla krásně vyzdobena a stoly byly vyjímečně postaveny jinak. Bylo to moc príma a po tak skvělém jídle a pití jsem se vyškrábala nahoru na kolej a usnula. 
Když jsem se ráno probudila nevěřila jsem vlastním očím kolik jsem dostala dárků. Dostala jsem od Ley pyžamo a legíny s liškama a krásnou malou dřevěnou krabičku. Od rodičů jsem dostala lampičku s běžící liškou, přehoz na postel, penízky, obal na šaty s liškou. Od kolejních jsem dostala sadu na kroket, sadu sypaných čajů, svetr s nebelvírským znakem, ponožky, hrnek, punčochu se jménem a krásný huňatý koberec.
Od Amaie jsem dostala penízky a od toho jsem dárek vůbec nečekala. Od Ronnyeho pár sladkostí a od Susie jsem dostala šálu, která vypadá jako liška a úžasnou červenou mikinu se zlatou liškou. 
Jeden den o prázdninách byla akce volnočasového klubu a byly jsme bruslit na jezeře, což bylo velmi fajn. Jen je na jednu stranu škoda, že spousta lidí odešla brzo, ale zase jsme si s paní učitelkou Garfield zabruslily a popovídaly jsme si o různých věcech. 
Na Silvestra jsem si oblékla šaty co jsem si půjčila ve škole, byly krásné a nečekaně červené. Silvestrovský večer se slavil na jezeře mezi hradem a Prasinkami. Tentokrát tam mohly i dospěláci a byla jsem velmi šťastná když jsem viděla Leu. Páni jak jí to sluší tohle těhotenství. A tak jsme si skvěle popovídali a bylo to super, pak se k nám přidal Amai a tak to bylo super. 
Lea odešla dřív, protože ji nebylo dobře a já počkala na ohňostroj a pak taky šla spát. 

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky