Vánoce a Silvestr

30.04.2020

Ahoj Foxy,
letošní Vánoce  byly naprosto skvělé a víš proč? Protože celé Vánoce byly zasazené na Havaj. Dokonce i na nádvoří byla laguna ve které jsme se koupali a byla tam taky skluzavka. Bylo to boží a dostali jsme i krásné plavky a ručník, prostě taková vánoční pohoda. Připomínalo mi to naše prázdniny v Los Angeles. Celý den jsme blbnuli ve vodě na pláži a tak různě, když v tom se ozval rozhlas, že bude večeře a že se máme převléct. Ale teď nevím jak se nám to povedlo, ale přesvědčili jsme učitele, že budeme večeřet v plavkách a tak se taky stalo. Večeře byla skvělá a dokonce byla i zmrzlina a ledová tříšť a to bylo boží a moc jsem si pochutnala. No přecpala jsem se a pomalu jsem vyrazila na kolej a za celý den blbnutí jsem usla celkem rychle. Když jsem se probudila vedle postele jsem měla pár dárků. A co v nich bylo? Spousta oblečení, brusle na led, obal na šaty, kakao v prášku, knížka, batohy, sladkosti, sedací vak, manikůra s monogramem, kosmetický kufřík a tak. Bylo to skvělý a než jsem se tím vším probrala tak už bylo poledne a já šla si pro jídlo a celkem nikoho jsem nepotkala. Než jsem se nadála byl tady Silvestr i když venku vládla zima tak jsme se na lodičkách pluli na jedno místo, kde bylo horko a zase jsme se převlékli do tradičních havajských oblečků a bylo to na pláži a bylo to boží. Jen je škoda, že tam nebylo víc spolužáků, ale i tak to bylo skvělé. Koupila jsem si pět lístků do tomboly a uvidím co dostanu. Začalo se mi chtít spát, ale zjistila jsem že je pár minut do půlnoci a tak jsem počkala na ohňostroj. Byl nádherný a po skončení jsem si dopila ledovou tříšť a pomalu odcházela. Převlekla jsem se do zimního oblečení a pomalu doplula do hradu. Bylo to skvělý a moc jsem si to užila. 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky