Vánoce mimo hrad

06.03.2021

Ahoj Foxy, 
když jsem zabalila dárky, hodila jsem je do truhly a šla si zabalit. Po dlouhé době jsem měla zase radost a opravdu jsem se těšila. Po přemístění jsem šla k sobě na byt a vybalila jsem si věci. Po pár chvílích přišel Lykaon a užili jsme si nádherný večer s vínem u krbu. Ráno jsme šli k nám domů, kde už byla Lea s Willem a Sophii a pomohli jsme dodělat večeři. Před polednem se objevili před dveřmi Lykaonovi rodiče i s Paulem. Když jsme je ubytovali tak jsem vyrazili na Vánoční trhy a nasát tu Vánoční náladu. Letos v Londýně moc sněhu nebylo, ale i tak to bylo děsně fajn. K večeru jsme zasedli

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky