Vánoce v teple

17.11.2021

Ahoj Foxy,
s mými rodiči jsme se domluvili že Vánoce s nimi oslavíme o dva dny dříve. Bylo to celkem fajn a připojila se i Lea s Willem a Sophii. Bylo to skvělé a užívala jsem si den s rodinou a bylo to vážně skvělý. Den před Vánoci jsme se přesunuli do Paříže, kde jsme se ubytovali u Paula s Rachel. Štědrý den jsme strávili u rodičů Lykaona a večer jsme šli na půlnoční mši. Když jsme šli ze mše ještě jsme se zastavili i stánků a dali si svařené víno. Další den ráno jsme se všichni sešli u stromečku ve stejných svetrech a rozbalili jsme si dárky. Odpoledne jsme se přesunuli na letiště a odtud jsme odletěli na Bahamy společně s Paulem a Rachel.
Po příletu na nás čekal zaměstnanec hotelu a odvezl nás na něj. Nádherný hotel s ještě působivějším pokojem, bar, bazén, wellnes a navíc kousek od moře. Užívali jsme si tenhle luxus a odpočívali jsme většinou s drinkem v jedné ruce a s knížkou v druhé. Na pláži jsme vyzkoušeli i surfovat, jízdu na vodních lyžích a na takovém to nafukovacím banánu. Na Silvestra jsme měli možnost půjčit stan na pláži a tak jsme toho samozřejmě využili. Bylo to nádherný a hlavně ležet na lehátku, dívat se do ohně a povídat si s lidmi, které mám moc ráda. Ohňostroj na Nový rok byl velkolepý a moje jediní předsevzetí je to, že chci být šťastná a nechci, aby se opakovalo září. Poslední den na Bahamách jsme si užívali pláže a tam vznikla i tahle fotka, která je naprosto dokonalá. Fotek samozřejmě je mnohem víc, ale ty jsou pěkně v albu doma v šuplíku. Po návratu do Londýna zase započali naše obvyklé dny.
S dalšími důležitými zprávami se snad brzy ozvu