Výuka začala

30.01.2020

Ahoj Foxy,

páni než jsem se nadála a otočila uběhl první měsíc ve škole.
Co bych ti o něm mohla napsat?
No tak rozvrh je docela úplně v pohodě a učitelé vypadají celkem fajn. Máme nějaký nový a nějaký co znám.
Na lektvary máme Jeremyho Hatfielda a docela mi jdou. A když mi půjdou bude spousta bodíků.
Na přeměny máme stejného učitele jako vloni. A tím je Zachary Taylor je fakt super a přeměny mi jdou. Jsem z toho fakt nadšená.
Na Kouzelné formule máme Connora Perryho je super a dává spoustu bodů. Když se budu snažit můžu získat asi 50 bodů pro kolej.
Na Astronomii máme stejně jako vloni Archibalda Leicestera. Je to super a jsem ráda, že jsem se na tento volitelný předmět přihlásila.
Na Bylinky a Numerologii máme Velta Clifforda, je sice mladší, ale snad si rozumíme a bude to fajn celý rok.
Na Obranu proti černé magii a Drakologii máme Vivien LaMalet. Je úžasná a skvělá a hlavně je to že se známe. A obrana mě docela baví, hlavně mě baví se učit o těch tvorech. Draci jsou krásná a úžasná stvoření a budu ráda, když se o nich něco naučím.
Na Péči o kouzelné tvory mám Jessicu Soo a myslím, že tento volitelný předmět je skvělý a snad mi půjde. 
Na Studium mudlů mám Scarlett Leadenrose. Snad mě tento předmět bude bavit. Jsem zvědavá co se budeme učit a jak kouzelníci vnímají mudly.
Na Jasnovidectví mám Cheryl Foster, vypadá to jako zajímavý předmět a snad něco i uvidím a naučím se rozpoznávat a předpovídat třeba budoucnost.

No Foxy a zapsala jsem se do dvou kroužků a jsem z nich absolutně nadšená. Zapsala jsem se do Volnočasové kroužku, který vedou Jeremy a Mia. Hrály jsme Člověče, zasměj se. Bylo to boží a místo figurek jsme stály mi. 

Foxy, stalo se asi to co se dalo čekat, ale nějak je mi z toho smutno.

* sem tam je zápisek rozmazán od slz*
No začalo to asi na konci prázdnin, kdy jsem si přestala rozumět s Yv, ale tak to se dalo čekat. No ale to jsme se ještě trochu bavily, ale spíš proto že nás spojuje Nate. Víš Foxy Nathan a Yvonne spolu chodí a i tak mě občas přemluvily abych šla s něma na procházku a nebo s něma trénovat. Nebylo by na tom nic zvláštního, kdyby si pořád nešeptali. Víš Foxy, jak je to zvláštní pocit, že když s nima jdeš tak se baví mezi sebou a nebo si šeptají? Ale tak je mám ráda a ještě teda někdy s něma vyrazím.

No čekali jsme než začne to člověče, zasměj se ve Vstupní síni. Někdo obarvil Yv vlasy na šedo a tak nějak se Nate obořil na mě. Ale Foxy, já to nebyla, nikdy jsem to nedělala a ani mi to nepřijde vtipný. No a to mě hodně zamrzelo už jen proto že si to mohly myslet. No a utvrdila jsem se v pondělí, že asi s Yv nebudu vycházet. Seděla jsem na večeři a přemýšlela nad hodinama a že musím napsat mamce. Tak se mě Yv zeptala jestli chci s něma jít na prohlídku tajných místností a chodeb a jak jsem byla zamyšlená tak jsem zamumlala že nejdu, že musím trénovat kouzla. A Yv začla že zaprvé mi není rozumět a za druhé že jedno vynechání tréninku kouzel mi neuškodí. Mě nenaštvalo to co řekla ale že u toho počítá. A tak jsem si stoupla a říkám že zaprvé je to moje věc, zadruhé že chci body a tak musím trénovat a za třetí ať mi vleze na záda. A odešla jsem z místnosti. Bylo mi to strašně líto, ale neměla si začínat. 
No uvidíme jak to bude dál, ale zatím se nepotkáváme a musím říct, že mi Yv teda nechybí ale Natham mi chybí. Je fajn a dobře se mi s ním povídá. 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky