Výuka začala

09.05.2020

Ahoj Foxy, 
výuka začala a mám všechny učitele co jsem už měla dřív. Teda skoro, ale profesorku Hatfield znám, když je naše kolejní a pak mám na lektvary profesorku Tyler, ale vypadá zatím v pohodě. Nevím co se to letos děje, ale zatím chodím na hodiny s Eloise, ale na některých hodinách jsem sama. A víš proč Foxy? Protože jsem blázen a chodím na všechny hodiny. Šíleně mě to baví a jsem ráda, že jsem si to takto zvolila. Zatím první hodiny proběhly docela úspěšně a v pohodě. Jinak bylo první setkání klubu ručních prací, který vede profesorka Tyler. Na to že to bylo první setkání tak jsme pletli šálu a bylo to strašně fajn a normálně Foxy, došel tam i profesor Perry, kterému jsem nabídla, že mu tu šálu obarvím. Jo a Foxy normálně se mi ta šála povedla a obarvila jsem ji na tyrkysovo a daruji ji Lee k Vánocům. Bylo to skvělé a moc jsem si to užila a těším se na další setkání. Jo a pak bylo první setkání volnočasového klubu a to byla bomba. Rozdělili jsme se do družstev po čtyřech a já skončila se třemi prváky z Mrzimoru, vím že jeden byl Benjamin a ty holky se tuším jmenovali Hannah a Jodie teda nejspíš. Napřed jsme museli přenést vodu z jednoho sudu do druhého. Když jsme ji přenesli tak nahoru vyplaval klíček, kterým jsme si otevřeli branku a běželi jsme dál. Pak jsme házeli pytlíky naplněné pískem na terč, když jsme se strefili potřetí tak vypadlo páčidlo. Já ho sebrala a běželi jsme hledat pytlíky, ve kterých byl binec a mezi tím byly truhličky. Ty jsme vytáhly, odemkly klíčem a vytáhly papírky. Byly na nich napsané azimuty a v rohu byla morseovka, podle které jsme to seřadili podle abecedy a šel se hledat poklad. Tak jsem vzala kompas a holky mi diktovali ty azimuty až jsme došly na konec, vykopaly jsme truhličku, kde bylo semínko. To jsme zasadili a vyrostl z toho Aran a myslím, že se nám to povedlo vše udělat nejrychleji. Pak přišla profesorka Hatfield a dala nám krabičku, kde bylo skvělé tričko s gorilou a nápisem VČK, coca-cola a hamburger. Ale neboj Foxy byly i vegetariánské a byly moc dobré. 
Jinak jsem na koleji dělala odpolední akci s hádankama a pantomimou. Přišlo 6 lidí a bylo skvělý, že přišli 3 holky a 3 kluci. Tak si dali soutěž holky proti klukům. Bylo to skvělý a hodně jsme se nasmály. Mezi tím přišli kolejní a ukázali prvákům ty tajné místnosti. A byla jsem překvapena až mi to vehnalo slzy do očí, jak ta jedna místnost je předělaná na hernu. Je skvělá s kulečníkem, šipkama, twistrem, vrchcáby, šachy, dámou a dalšíma hrama. Je prostě skvělá a jedinečná. Prostě naše a těším se až ji  využiju na nějakou kolejní akci. 
Snad tě zase brzy otevřu a napíšu další zážitky 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky