Výuka začala

11.10.2020

Ahoj Foxy, 
další den začala výuka a ještě než jsem šla na svou první hodinu byla jsem se s Yvi podívat do klubu lektvarů, který se normálně zaplavil. Doteď nevím proč, ale asi na to časem přijdu. Pak jsme se byli podívat ke klubu pečení, ale v té chodbě byla záterasa a chvíli jsme si tam povídali než nás vyrušila profesorka Leadenrose, která přišla ze ségřiným spolužákem, který se jmenuje Hugo. Znám ho jen od vidění a z toho co mi říkala Lea. Radši jsme se s Yvi zdejchli a já pak šla na hodinu Obrany, na obědě jsem upozornila pár lidí na chybějící nějakou část uniformy. A vyrazila jsem na další dvě hodiny což jsem měla Numerologii a Bylinky na oba předměty máme Velta. Po večeři jsem šla k bráně, kde mě čekal Lykaon. Je to hrozný pocit si takhle povídat přes mříž a nemůžu být v jeho náručí. Povídali jsme si o všem možném a někdy před půlnocí šel okolo nás profesor Hatfield a skučel, že bude muset se mnou nahoru. Ale ujasnili jsme si že já ještě večerku nemám a ať se nebojí že to stíhám. Pak jsem počkala se Stuím na Alice u bodů a vyrazilo se ke koleji. Další den jsem měla draky a kouzelné formule, bylo to celkem fajn a já musela řešit první chycení po večerce. Další den jsem měla mudly a přeměny, po obědě jsem měla sraz u brány s Lykaonem, bylo to skvělý až na to že pršelo. 
Nastal víkend a já se rozhodla, že půjdu pomoct s vynášením věcí z klubu lektvarů, šlo nám to celkem od ruky. Když jsme skončili rozezněl se rozhlas, že  se máme sejít ve Velké síni.

Tak jsem se tam se Stuím vydala a hned při vstupu mě zarazili černé prapory a tak jsem si šla sednout. Po chvíli nám paní ředitelka oznámila, že zemřel pan profesor Hamilton. Z očí mi vyhrkly slzy a rychle jsem sklopila hlavu. Byla minuta ticha a pak jsme se všichni rozešli po svém. Já rychle vstala a rázným krokem jsem se rozešla k bráně, kde mě čekal Lykaon, za mnou rychle šel Stuí. Tak jsem to ze sebe vyklopila a Lykaon mě hladil po tváři a Stuí objímal. Najednou jsem se cítila v bezpečí a podařilo se mi uklidnit a dokonce se Lykaonovi podařilo mě rozesmát. I když bylo vidět, že mu nebylo dobře protože včerejší noc pil s Leou. Je vážně skvělý a jsem ráda, že ho mám i když jen takto, ale aspoň se vidíme.
Po pár dnech se obejvilo parte profesora Hamiltona a já se rozhodla že půjdu se s ním naposledy rozloučit. Ségra mi poslala černé šaty a baleríny a kytici žlutých růží. Převlekla jsem se do toho a čekala jsem u bodů. Po chvíli začali přicházet další lidi a já se ze Stuím přesunula k jeho učebně. Nutno dodat, že smuteční výzdoba na hradě a jeho kabinetu a učebny byla skvostná. Po nějaké době přišel profesor Perry a prvně pustil samozřejmě profesory a pak jsme šli mi. Stoupla jsem si ke zdi učebny, abych se mohla opřít a Stuí mě celou dobu držel za ruku. Profesor Perry měl nádhernou řeč a mě tekly slzy proudem z očí. Po obřadu jsem šla se poklonit jeho fotce a položit kytici. Když jsem vyšla z učebny Stuí mě objal a po chvíli navrhnul, že si zajdeme na čokoládu.
Když jsme došli k ošetřovně byla jsem z toho trochu nervózní, ale nakonec to bylo fajn a povídali jsme si. Teda do té chvíle než k ošetřovně se přířítila dvojice Nat a Emb. Opustili jsme ošetřovnu, aby Alice měla prostor na práci. Když jsem odcházala všimla jsem si že Nat má levou ruku v hnusné pozici. Šli jsme na večeři a pak jsem se zastavila na koleji a Nat mi to v rychlosti řekla co se stalo. Večer jsem zakončila u Alice, kde jsme si povídali a docela hodně mi to zvedlo náladu a strašně moc mi to pomohlo. 
Jsem moc ráda, že ti dva na hradě jsou a mám v nich určitou oporu. 
Snad se brzy ozvu s lepšími zápisky 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky