Začátek prázdnin

07.07.2020

Ahoj Foxy,
ráno v den odjezdu jsem rychle dobalila věci a vyrazila jsem dolů, aby Stuí dlouho nečekal. Hodila jsem kufry do připravená truhly a ještě jsem se rychle najíst, když jsem vyšla už na mě čekal Stuí a byl nadšený, že pojede vlakem. Vyrazili jsme ke kočárům, kde jsme si zabrali kočár pro sebe. Po příjezdu do Prasinek jsme přešli do vlaku, kde jsme si zabrali kupé úplně vzadu ve vlaku. Cestou jsme si povídali, mlsali jsme čokoládu a bylo to docela fajn. Po příjezdu do Londýna jsme se snažili, abychom se co nejvíce vyhýbali holkám a relativně bezpečně došli do Kotle. Když jsme vešli dovnitř, vyzvedli jsme si kufry a začala jsem se rozhlížet abych viděla jestli už je v Kotli někdo od Stuího. No jenže Foxy co se nestalo. Jak se dívám po Kotli tak jsem přehlídla kluka, který stál skoro uprostřed cesty a vrazila jsem do něj. Zamumlala jsem omluvu a pak jsem zvedla hlavu a najednou jsem cítila jak jsem zčervenala a usmívala se. Dali jsme se do řeči a zjistila jsem, že je to právě on komu jsem měla Stuího předat. Stuí mu skočil kolem krku a já tam jak blbec stojím a usmívám se na ně. Pak mě Lykaon pozval na zmrzlinu a moc se mi nechtělo, ale copak můžu říct Stuímu ne?. Došli jsem do cukrárny a snažila jsem se Lykaona přesvědčit, že si ji zaplatím, ale nechtěl ani slyšet a poslal nás ať najdeme místo na sezení. Po chvíli přišel a podával mi zmrzlinu, když jsem ji brala jemně jsem přejela prsty po jeho a cítila jsem jak rudnu v obličeji a mým tělem projel velmi zvláštní pocit. Chvíli jsme si povídali a vždy kdy jsem se na něj podívám nebo se mu podívám do jeho očí, srdce mi na chvíli vynechá, zčervenám, usmívám se a v ústech mi vyschne. Jsem z něj nervóznější víc než ze zkoušek a to je co říct.  Jak se začalo šeřit tak jsme se rozešli a nějak celý večer jsem myslela co se to vlastně stalo. Na chvíli jsem se  vrátila do Kotle kde jsme hráli flašku a bylo to fajn. Asi někdy kolem půlnoci jsem šla domů. Druhý den ráno jsem  šla do Kotle s tím, že počkám do oběda a půjdu na farmu. No když jsem se rozhlédla po Kotli najednou můj pohled zastavil na něm a já se začala usmívat a červenat se. Přišla jsem k němu a šli jsme si sednout ke stolu. Chvíli jsem si povídali a pak se najednou lehce rozohnil a já ho chtěla uklidit. Tak jsem ho chytla za ruce a koukla se mu do očí, po nějaké chvíli jsem cítila jak se jeho prsty zamotaly do těch mých a mě to vůbec nevadilo ba naopak jsem byla velmi potěšena. Že by tohle byla ta pravá a opravdová láska? 
No úplně se mi v tu chvíli nechtělo na farmu, ale co se dalo dělat že? Tak jsme se rozloučili a já slíbila jak skončíme tak mu napíšu a půjdeme se koupat. Vyrazili jsme do Visánku a i když se blýskalo moc jsem si to užila. Chvili jsem stála na okraji, abych si na vodu zvykla za to Lykaon hned vběhnul do vody a ještě udělal salto, chvíli jsme se potápěli a stříkali na sebe vodu. Po chvíli jsme vylezli ven na písek, povídali jsme si a lechtali se, protože jsem chtěla vědět jestli je nebo není.  Pak jsme si sedli a jemně mě objal a já si položila hlavu na jeho rameno, povídali jsme si a dívali se na vodu. Někdy kolem druhé mě doprovodil domů. Já padla do postele šťastná i když zmatená co se to děje. Je mi s ním neskutečně příjemně, ale v mysli mi vyvstává spousta myšlenek. 
No uvidíme jak to dopadne, ale je pravda že ho z hlavy nemůžu dostat. Sakra co to se mnou udělal? 

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky