Začátek prázdnin

17.07.2021

Ahoj Foxy, 
po tom zajímavém ukončení roku, jsem došla domů a zjistila jsem, že Lykaon doma není. Dala jsem si kufry do pokoje a dosedla jsem do obýváku, abych si asi utřídila myšlenky a vstřebala co se stalo. Nevím jak dlouho jsem tam seděla, když se přede mnou objevila Rachel. Než jsem se stihla nadát, vzala mé kufry, mě za ruku a přemístili jsme se na chatu, kde už na nás čekali Lykaon a Paul. Celý dva dny jsme si užili a prozkoumávali jsme okolí, odpočívali a koupali se v jezírku. Foxy tady máš fotku, aby jsi viděl, kde jsem si to užila. Byl to relax, který jsem potřebovala. 

Poté co jsme se vrátili z chaty já se naplno vrhla do práce na farmě. Jako první jsem měla službu u koz a nyní jsem u ovcí. Jsem ráda na farmě, protože se můžu setkávat s lidmi, které uvidím až další léto.
Jeden večer jsem s Elen a Emm, šli do čajovny a skvěle jsme si popovídali a užili jsem si to po dlouhé době co jsme na sebe skoro neměli čas. Nedokážu říct co mě baví nejvíc, ale jsem spokojená že tam můžu být než si najdu nějakou práci. 
To bude asi největší oříšek, protože zatím fakt netuším co chci dělat. Cestou z farmy jsem si koupila věštce s pracovní nabídkou. No zatím mám celý léto popřemýšlet co by se mi nejvíce líbilo. S dalšími zážitky se zase určitě ozvu. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky