Začátek školního roku

03.05.2020

Ahoj Foxy, 
nadešel den odjezdu do školy. Jelikož byl den předtím rozlučkový taneční večer a tak jsem byla trochu unavená. Když jsem se přemístila s Leou do Kotle tak jsem se s ní rozloučila a Lea se přemístila zpět domů, aby Will mohl jít do práce. Já vešla do Kotle a překvapilo mě kolik lidí už je vzhůru, hodila jsem kufry do připravených beden a sedla na stoličku. Po chvíli přišel Ryan a chvíli jsme kecali a pak jsme vyrazili na nádraží. Prošli jsme přepážkou na nástupiště 9 a 3/4 a když jsem nastoupila do vlaku našly jsme velké volné kupé. Po chvíli se ke mě a Ryanovi přidala Addy s Jayem a po chvíli ještě dorazila Ella a těsně před odjezdem se přidal Matt. Chvíli jsme si povídali a pak přišla cukrářka a já si koupila nějaký žabky, teda až potom co jsem Matta přesvědčila, že si je koupím sama. Pak jsme se zase chvíli bavili a najednou na střechu vlaku začal bubnovat déšť. No déšť by mi až tak nevadil, ale zrovna jsem měla k uniformě sandále a bylo to moc fajn, bláto a déšť mi vrchem vlezly do sandálů a spodkem zase vyteklo. Pak jsme si koupily noviny a začetli jsme se, byl tam velký rozhovor s naší novou ředitelkou. Jo a abych nezapomněla Vivien se stala zástupkyní ředitelky, je to fajn. No když jsme přijeli na nádraží v Prasinkách, bouřka byla pořádná a vůbec se mi nechtělo ven. Než jsem vystoupila z vlaku tak jsem se zabalila do pláště, což mě trochu od toho deště ochránilo, ale ty sandále nebyly fajn. Rychle jsem vyběhla z vlaku a utíkala ke kočárům. Dosedla jsem do kočáru a za chvíli si přisedl Matt a cestu na hrad jsme si povídali. No a asi v půlce se kočáry zastavili, protože jeden uvízl v blátě. Naštěstí to netrvalo dlouho a zase jsme jeli, po malé chvíli jsme byly na hradě. Zase jsem se trochu zabalila do pláště a podél hradu jsem utíkala dovnitř. Byla jsem promoklá a jen tajně doufala, že nebudu nemocná. Dosedla jsem do Velké síně a čekala na zařazování, letos ho prováděl Jeremy a trvalo to docela dlouho a měla jsem šílený hlad. Byla jsem ráda, že už to skončilo a začala hostina. Já se najedla a ještě chvíli jsem nechala prváky rozkoukat a pak jsem je odvedla na kolej. Po chvíli přišli kolejní, řekli se nějaká pravidla a pak se začali rozdělovat pokoje. Já si vzala v truhle kufry a WhiteStar a šla si to dát na pokoj. Jsem neskutečně šťastná, že ho mám pro sebe a můžu si ho udělat podle sebe. Z kufru jsem vytáhla dopis a obálku, vzala sovu a šla napsat dopis. Ano je to divné, že jsem psala dopis takhle brzy, ale rozhodla jsem se odpovědět na inzerát co jsem četla v Denním věštci. Jedná se o kluka na dopisování, který studuje na Blaxtonu do 4 ročníku a tak mě napadlo, že mu napíšu. Jen doufám, že mi třeba brzy odepíše. No večer se pomalu změnila v noc a prváci a všichni spali tak jsem se odebrala na pokoj taky. Po tom celém dni jsem skočila do postele a usla. 
Další den byla prohlídka hradu a tak jsme se domluvili, že je provede Eliss jako nejstarší se zrovna před odchodem přítomná, já a Matt budeme na konci a hlídat tak aby se někdo neztratil. Prohlídka proběhla rychle a bylo to skvělý. Letos jsem se zapsala do volnočasového klubu, do keramiky, do klubu ručních prací a do klubu pečení. Foxy, normálně jsem zapomněla jak je ten hrad veliký a kolik je tam schodů. 
No s dalšími zážitky se snad brzy ozvu 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky