Začátek školního roku

11.10.2020

Ahoj Foxy, 
když jsem v den odjezdu přišla s Lykaonem do Kotle bylo tam poměrně plno. Hodila jsem kufry do předem připravených beden a Whitestar jsem odevzdala do úschovny. Když jsem se podívala na hodinky bylo asi 15 minut do odjezdu vlaku tak jsme s Lykaonem vzali dva prváky a vyrazili jsme směr nádraží. Nechali jsme projít prváky a pak jsme prošli mi dva. Rozloučila jsem se s Lykaonem a nastoupila do kupé než jsem se nadála tak se vlak rozjel. Dostala jsem noviny a šla jsem projít vlak jestli někdo něco nepotřebuje. Byla jsem asi tak v půlce když jsme dojížděli do Prasinek. Přešla jsem a sedla si do kočáru s Emm, Jayem a Mattem. Foxy co si budeme povídat nikdo nic neříkal a tak ta cesta z Prasinek na hrad byla divná. Při příchodu na hrad čekala už Viv na prváky jako vždy a já celkem natěšená na zařazování vešla jsem do Velké síně. Dosedla jsem k našemu stolu a po chvíli začalo zařazování, které trvalo tak strašně dlouho. Zařazování vedl Archibald Leicester, po posledním zařazeném studentu začala hostina a po nějaké chvíli začal strašně foukat vítr a najednou celou velkou síň prořízl kužel oslepujícího světla až jsem musela zavřít oči. Pak zafoukal silný vítr až všechny svíčky zhasli a za jednu ruku mě chytla Elen a za tu druhou Emm. Byl to chaos a bylo to takový znepokojující pocit, ale po nějaké chvíli ředitelka rozsvítila svíčky. Nějakou chvíli jsme jen tak seděli u stolu a pak jsme rychle dojedli. Pak přišla Jesicca Soo a že nás odvede na kolej, protože to paní ředitelka tak chce. Tak jsem se uvolila, že půjdu poslední a poženu to vše před sebou. Z venku se pořád ozýval silný vítr, padající stromy a déšť. Po příchodu na kolej jsme zjistili, že máme nové kolejní. Ředitelkou naší koleje je Jesicca Soo a její zástupkyně je Allegra Jernigan, kterou hádám nechcete naštvat. No Foxy co ti budu povídat, samozřejmě že Nat začla křičet a dožadovat se vysvětlení. Pak opustila společenskou místnost a šlo se ubytovat. Domluvili jsme se, že se ke mě přestěhuje Elen a Emma. Je to děsně fajn a nebudu na pokoji sama. Když se holky přestěhovali tak jsme dotáhly kufry a trochu se ubytovali. 
Další den v době oběda jsem udělala prvákům prohlídku a co holky říkali moc se jim to líbilo, tak mě to potěšilo. A to jsem to vzala jen to nejzákladnější, protože učebny nemá cenu ukazovat, když nevím co mají za učitele. 
Letos jsem se zapsala do volnočasového klubu, do keramiky, do klubu ručních prací, klubu lektvarů a na seminář o povoláních. Foxy, normálně jsem zapomněla jak je ten hrad veliký a kolik je tam schodů.
No s dalšími zážitky se snad brzy ozvu
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky