Zkoušky a odjezd domů

11.01.2020

Ahoj Foxy, 
nadešel zkouškový týden a já byl opravdu velmi dobře připravená. V neděli večer se na nástěnce objevil rozpis se zkouškama. Po večeři jsem zapadla na kolej a celkem brzy jsem usnula i když jsem moc spát nemohla.
V pondělí celá rozlámaná jsem vstala a po snídani jsem se psychicky začala připravovat na zkoušku z lektvarů. To nejhorší jako první, ale věděla jsem, že když zvládnu tuhle zkoušku tak zvládnu všechno. Napřed byla teorie a pak jsme se vrhli na vaření. A hádej co Foxy? Jasně, že jsme vařili skoro ten nejtěžší lektvar Fučnauseu. Nebudeš tomu věřit Foxy, ale zvládla jsem to a byla jsem šťastná, že mi to tak vyšlo. V pondělí po obědě jsem měla zkoušku z přeměňování. No jasně, že prvně jsme psali teorii a pak jsme šli na praxi. Všechny přeměny mi vyšli napoprvé a bylo to vtipné, když se figuríny obarvili celé podle instrukcí profesora.
V úterý jsem skládala zkoušku z Obrany proti černé magii. No teorie i praxe byla v pohodě a vše jsem zvládla v pohodě. A přišlo mi, že jsem tam byla jen chviličku a bylo po zkoušce. 
Středa byla trochu náročnější, protože mě čekali tři zkoušky. Ale naštěstí to bylo v pohodě, jelikož na Astronomii a Dějiny máme jednoho učitele tak jsme to psali v jedné učebně. Jelikož je to jen teorie tak jsem to docela zvládla. Pak jsem šla na oběd a po tom mě čekala zkouška z Kouzelných formulí. No teorie mi dala trochu zabrat, ale myslím, že jsem to napsala docela obstojně. Pak už jen počkat než na mě přijde řada při praxii, protože nás tam bylo víc i z jiných ročníků. Praxe se mi tuším povedla, všechny kouzla jsem zvládla na jedničku. Ve čtvrtek mě čekala poslední zkouška a to bylo Bylinkářství. Tady se psala, jen teorie a tuším, že se mi to povedlo a trochu mě překvapilo, že jsem byla celkem rychle hotová.
V pátek byla hostina na ukončení roku a školní pohár získal Mrzimor. Ségra by byla asi spokojená. Po večeři jsem naházela všechny věci do kufrů a na postel jsem si nachystala oblečení a šla spát.
V sobotu ráno jsem se vzbudila celkem brzy, tak jsem se převlékla, zamkla kufry, dala White Star do klece a táhla jsem všechny věci dolů z pokoje. Bylo moc fajn, že máme na koleji truhly kam to můžu narvat a nemusím to táhnout dolů. Pak jsem šla na snídani a pomalým krokem jsem šla ke kočárům. Po chvíli jsme mohli nasednout a jelo se do Prasinek tam jsme přesedly do vlaku a hurá do Londýna. Po příjezdu do Londýna jsem šla do Kotle, kde jsem si vyzvedla kufry a pak jsem se krbem přemístila k Lee. A o dalších letních zážitcích jíž brzy. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky