Zkoušky náležité kouzelnické úrovně

12.12.2020

Ahoj Foxy, 
a je to tady v neděli se objevil na nástěnce rozpis zkoušek. A ano Foxy jsem opravdu blázen a dělám zkoušky za všech 13 předmětů. 
V pondělí mě čekaly zkoušky z Dějin, Astronomie, Létání a Drakologie. Pro mě tento den bylo nejlepší létání, kde zkouška probíhala na hřišti a měla i praxi. Sice jo shodila jsem tři kužely, ale na to že jsem na tom neseděla 4 roky byla jsem ze sebou spokojená. A snad Dějiny a  Astro dopadnou dobře, nemám moc dobrý pocit z těch odpovědí. Ale to jsem neměla ani vloni a vyšlo to na eN. Drakologii bych měla být správně, ale vůbec si nejsem jistá poznávačkou tak snad se mi  to taky povedlo. 
V úterý jsem skládala zkoušku z Péče o kouzelné tvory. A tam přišel jeden komisař, kterému vadil můj věneček ve vlasech a musela jsem ho sundat. Byla tam taky poznávačka a byla docela v pohodě, než ten komisař začal prudit. 
Ve středu jsem měla Bylinkářství, Studium Mudlů a Numerologii. Zase tam byl ten komisař tak jsem jen pro jistotu hned při vstupu do učebny sundala. 
Ve čtvrtek mě čekaly zkoušky z Kouzelných formulí, Obrany proti černé magii a Lektvarů. Dneska mě naštval profesor Alert jeho přístupem. A když jsem se mu trochu postavila tak jsem byla údajně drzá a pak si mě vychutnal u zkoušení kouzel. No pak jsem byla tak rozhozená že i když vím, že ty kouzla umím prostě mi to nevyšlo. Jen Foxy doufám, že jsem ji složila. Pak jsem rozechvělým krokem a se slzami v očích šla na další zkoušku. Tam jsem se uklidnila, protože vše šlo jak mělo. A lektvar se mi podařil hned na první dobrou a vypadal úplně stejně jako když jsem za něj dostala Vé při hodině. 
V pátek už mi zbývalo Přeměňování a Jasnovidectví.  Snad se mi oba předměty povedly při těchto zkouškách jsem byla úplně v pohodě.
Když jsem po zkouškách přišla do pokoje poslala jsem Lykaonovi dopis, že už to mám hotové a je to snad v pohodě. 
Další drama si zaslouží další článek 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky