Zkoušky a odjezd 

19.10.2019

Ahoj Foxy, 

po Silvestru byl Valentýn a vůbec nechápu jak ti lidi z toho tady na škole šílí. Může to být tím, že jsem zatím tak mladá?? No to musíme zjistit Foxy. 
Po Valentýnu jsem se začala víc učit a zkoušet kouzla, abych na zkoušky byla připravena. Docela mě to baví a jsem ráda, že se mi takhle daří. 
Těsně před zkouškama jsem si vše zopakovala a měla pocit, že vše umím a byla jsem absolutně připravena. 
Zkoušky jsem stihla napsat úplně všechny a snad se mi i povedly. Protože všechny kouzla co mi učitelé zadaly jsem zvládla hned a na poprvé. Byla jsem na sebe pyšná a měla jsem ze sebe opravdu radost. No a i lektvar se mi povedl uvařit. Sice to nechápu, ale povedl. O to víc mě to těšilo, protože Lea lektvary nikdy na lektvarech nevynikala. 
Po zkouškách bylo ukončení školního roku, který provázela smutná událost. Jeden prvák se utopil v jezeře před školou. Jmenoval se Issac Caraway a myslím,  že byl z Havraspáru.
Školní pohár yhrál Zmijozel a pak přišlo na řadu jídlo, které bylo opravdu moc dobré. Po hostině jsem se vrátila zpět na kolej a zabalila jsem si věci do kufru. Abych ráno toho neměla tolik. 
Ráno jsem se oblékla do normálního oblečení, zbytek věcí jsem naskládala do kufru a šla dolů. Hodila jsem kufr do truhly a šla na snídani. Pak jsem se vydala ke kočárům a pak hurá domů. Cesta uběhla příšerně rychle a už jsem táhla kufr přes Londýn k Ley do práce. Byla ráda, že mě vidí a přišla z práce dřív, abychom si mohly popovídat. Uvelebila jsem se v pokoji u sestry a udělala jsem ji večeři. A pak jsme si povídaly dlouho do noci.

Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky