Zkoušky se blíží

11.01.2020

Ahoj Foxy, 
po Valentýnu jsem se začala připravovat na zkoušky. Kouzla a i teorii jsem docela zvládala, ale trochu mě mrzelo, že letos mi nějak nejdou lektvary. A tak na jedné hodině jsem se s profesorkou domluvila na doučování. Tam jsem přišli proč mi to nešlo a jsem za to moc ráda. 

Někdy v březnu jsem poslala anonymně po profesorovi sovu jednomu klukovi, který se jmenuje Nate Collins. A víš proč jsem to udělala? No prostě jsem chtěla být dobrá kamarádka a udělat mu radost a to se myslím povedlo. I když asi čtrnáct dní potom mě odchytil a ptal se na to a tak nějak jsem  mu to vyklopila. No bylo vidět, že jsem ho tím potěšila, ale pořád se ptal proč. Tak jsem mu řekla že jsem chtěla aby byl šťastný a že to má opožděný dárek k narozeninám a Vánocům. 

Pak jsem se zase začala soustředit na učení. Každý den po vyučování jsem se učila a trénovala kouzla. Chodila jsem do knihovny a četla i jiné knížky, protože na zkoušky jsem už všechno uměla a taky asi proto že jsem se chtěla rozptýlit. Byla jsem po většinu času sama, ale mě to nevadí a docela jsem si na to zvykla. Víš Foxy, když člověk chodí sám na hodiny a s kamarády se vidí jen občas na jídle tak si na samotu docela zvykne. Dopsala jsem všechny eseje a odevzdala a letos se na zkoušky docela těším. 
Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky