Zkoušky se blíží

10.05.2020

Ahoj Foxy, 
po Vánocích jsem se začala připravovat na zkoušky. Kouzla a i teorii jsem docela zvládala a letos se mi povedl každý lektvar, který jsem vařila napoprvé. Z toho jsem byla naprosto šťastná a byl to skvělý pocit.
Pak jsem se zase začala soustředit na učení. Každý den po vyučování jsem se učila a trénovala kouzla. Chodila jsem do knihovny a četla i jiné knížky, protože na zkoušky jsem už všechno uměla a taky asi proto že jsem se chtěla rozptýlit. Byla jsem po většinu času sama, ale mě to nevadí a docela jsem si na to zvykla. Víš Foxy, když člověk chodí sám na hodiny a s kamarády se vidí jen občas na jídle tak si na samotu docela zvykne. Dopsala jsem všechny eseje a odevzdala a letos se na zkoušky docela těším. 
Pak jsme měli kolejní akci jako šifru a po škole byly tabulky, které se otočila, když jsme prošli okolo. Bylo to skvělý a když jsme našli všechny tabulky a vyluštili šifru, museli jsme v knihovně najít knihu , správnou stránku a správné slovo. To jsme pak napsali na lístek a hodili a do připravené truhličky. Bylo to skvělé na rozptýlení před zkouškami a moc jsem si to užila.

Čau Pheo

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky