Zkoušky

12.05.2020

Ahoj Foxy, 
v neděli se na nástěnce objevil rozpis na zkoušky. A byla jsem ráda, že každý den mám nějakou a bude ten týden rychle ubíhat. 
V pondělí jsem dělala zkoušky z Astronomie, Péče o kouzelné tvory a Lektvarů. 
V úterý jsem dělala zkoušky z Formulí, Jasnovidectví, Numerologie a Bylinkářství. 
Ve středu jsem dělala zkoušky ze Studia mudlů, Obrany proti černé magii a Drakologie. 
Ve čtvrtek mě čekala poslední zkouška  a to z přeměn. 
Snad se mi povedly všechny zkoušky, no uvidíme jak dojde vysvědčení.
V pátek byla hostina na ukončení roku a víš co Foxy? Vyhrály jsme školní pohár byl to skvělý pocit. Po večeři jsme si pohár odnesly na kolej a já šla na pokoj a zabalila jsem si věci. Víš co Foxy? Byla jsem ráda, že jsem letos na pokoji s Will, ale na druhou stranu se těším na to že budu mít pokoj sama pro sebe. 
Další den jsme jeli domů a cesta ubíhala rychle. Po příjezdu do Londýna jsem se přestěhovala k Ley. Teda spíš jsem si tam jen hodila kufry a k večeru jsem šla domů, ale o tom později. 
Čau Pheo 

© Pheo LeRoux
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky